Kia Optima: основні характеристики та комплектація

74

Kia Optima міцно утримує свої позиції серед інших автомобілів, успішно займаючи перші місця за обсягами продажів. Протестувати та придбати цей автомобіль ви можете в Автоцентрі на Столичному, а детальніше дізнатися про ціни та його характеристики можна на сайті https://avtocentr.com.ua/kia/optima-new/.Четверте покоління Optima було представлено в 2015 році і з’явилося на нашому ринку на початку 2016 року. Динамічний, по-спортивному підтягнутий силует седана залишається як і раніше актуальним, проте в деталях відмінності є, і їх чимало. Це, перш за все, нові варіанти решіток радіатора: версія з вертикальними планками для «звичайних» комплектацій і варіант з тривимірною сітчастою структурою для версій GT і GT-Line. Нові світлодіодні противотуманки прописалися в контрастних секціях-бумерангах. Починаючи з середньої комплектації Prestige, передня оптика стала повністю світлодіодною, як і задні ліхтарі, які отримали новий дизайн. У профіль всі седани, крім версії GT, радують новим дизайном колісних дисків.

Лінійка двигунів не змінилася і як і раніше включає в себе три бензинові мотори. Найпростіші комплектації обладнані дволітровим мотором потужністю 150 к.с. в поєднанні з 6-ступінчастою ​​механічною коробкою передач або 6-діапазонним автоматом. За статистикою, такі машини вибирають 40% вітчизняних покупців. Найбільшою популярністю користується двигун сімейства Theta з безпосереднім уприскуванням палива об’ємом 2,4 л, потужністю 188 к.с. На нього припадає близько половини продажів. Десять відсотків покупців вибирають топову версію Optima GT з дволітровим турбомотором потужністю 245 к.с. Останні два силові агрегати пропонуються виключно в поєднанні з 6-ступінчастою автоматичною трансмісією.

Якщо говорити про спортивний седан Optima GT з турбомотором потужністю 245 к.с., то представлений автомобіль порадував новим салоном з комбінованою червоно-чорною шкіряною обробкою. Спортивного настрою додають усічене знизу кермо, чорна стеля і хромовані накладки на педалі. Зробити салон світлішим допомагає панорамний дах з люком, опція яка частіше зустрічається на преміальних кросоверах, а не на седанах.

Повністю світлодіодні фари головного світла і світлодіодні задні ліхтарі, які отримали новий дизайн.

Кермо з перфорованої шкіри приємно лягає в руки. Приладова панель Super Vision з 4,3 дюймовим екраном бортового комп’ютера радує приємною графікою і інформативністю, цифри великі, тому інформація добре зчитується. Центральна консоль трохи розгорнула в сторону водія. Матеріали обробки відмінної якості, повністю відповідають вимогам бізнес-класу. Передні сидіння в міру м’які, з розвиненою бічною підтримкою, підігрівом і вентиляцією, водійське регулюється електроприводами за 12 напрямами, крісло переднього пасажира по 10. А ще в салоні з’явилася світлодіодне контурне підсвічування з можливістю вибору одного з 6 кольорів.

Ззаду просторо, місця для ніг і в плечах більш ніж достатньо, центральний тунель невисокий. Однак окремого блоку клімат-контролю для задніх пасажирів як і раніше не передбачено. Із зручностей є тільки підігрів дивана і сонцезахисні шторки на бічному склі. Центральна частина сидіння перетворюється в зручний підлокітник з тримачами для склянок.

Преміальна аудіосистема Harman/Kardon з 10 динаміками радує об’ємним звуком відмінної якості. Як запевняють розробники, технологія Clari-Fi дозволяє навіть заповнювати втрати від стиснення цифрових аудіофайлів.

Невеликим прорахунком є тільки відсутність додаткових USB роз’ємів для підзарядки гаджетів. Якщо основний роз’єм зайнятий флешкою ​​з улюбленою музикою, то зарядити смартфон можна тільки через бездротову зарядку, яка не завжди підтримується, або доведеться докуповувати спеціальний адаптер для гнізда прикурювача, що теж не дуже зручно. До того ж на центральній консолі таке гніздо тільки одне і може бути зайнято відеореєстратором або антирадаром.

Виїхати з тісної парковки допомагають камери кругового огляду зі збільшеною чіткістю картинки, а також передні і задні парктроніки. На вулицях автомобіль управляється настільки слухняно, що відчуваєш себе за кермом компактного хетчбека, а не солідного седана. Динаміка відмінна, запас тяги тут є в будь-якій ситуації і на будь-якій швидкості. Можна першим піти зі світлофора або легко здійснити обгін на вузькій  дорозі.

В меню Drive Mode Select з’явився новий режим Smart, тепер седан сам вирішує, які налаштування задіяти в тій чи іншій ситуації. Повзеш в пробці – включається режим Eco, пробка закінчилася – поїхали в режимі Comfort, натиснув педаль в підлогу при обгоні – режим Sport. Тепер не треба постійно шукати потрібну кнопку, все перемикання відбувається автоматично і дуже вчасно. При такій динаміці седан Kia досить економічний, навіть на новому автомобілі середня витрата є меншою 12 л.

Керувати GT версією трохи гостріше звичайних седанів Optima, інженери домоглися цього, встановивши електропідсилювач на рульовій рейці, а не на валу. Підвіска порадувала оптимальним балансом пружності і комфорту. Kia Optimа практично не помічає дрібні дефекти дорожнього полотна, не розгойдується на хвилях і майже не крениться в поворотах.

А тепер детальніше розглянемо Optima GT-Line з двигуном 2,4 л потужністю 188 к.с. Динаміка тут, звичайно, скромніша, ніж у топового седана, але млявою її ніяк не назвеш. Можливостей мотора вистачає як в місті, так і на трасі. Для інтенсивних обгонів на допомогу приходить режим Sport. В іншому верcія GT-Line повторює топову, але коштує дешевше.

До речі, про ціни та комплектації. Базова комплектація Сlassic з 2-літровим мотором включає в себе кондиціонер, литі диски R16, підігрів передніх крісел, дзеркал і лобового скла в зоні спокою двірників. Оббивка салону в стандарті – тканинна. Автоматична трансмісія доступна, починаючи з комплектації Comfort. Тут також з’являється двозонний клімат-контроль, підігрів керма і електрохромне дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням.

188-сильний мотор з’являється в комплектації Luxe. Список її опцій також включають систему безключового доступу Smart Key, інтелектуальну систему відкривання багажника, шкіряний салон, електроприводи водійського крісла і мультимедійно-навігаційну систему з 7-дюймовим дисплеєм.

Версія Prestige включає світлодіодні фари головного світла, 8-дюймовий екран мультимедіа, преміальну аудіосистему harman / kardon з 10 динаміками і зовнішнім підсилювачем, подушку безпеки для колін водія і підігрів задніх сидінь.

Седан Kia повністю відповідає своїй назві, надаючи власнику оптимальний баланс споживчих якостей за розумною ціною. Недарма він користується попитом у чоловіків у віці 30-35 років, які досягли успіхів у кар’єрі і ведуть активний спосіб життя.




ІНШІ НОВИНИ