Чому важливо створити на роботі гарну атмосферу?

Атмосфера на роботі хоч і непомітна, але чудово відчувається і керівництвом, і співробітниками. Адже успіх на професійному шляху залежить не лише від відданості та навичок працівників, важливе також дружнє середовище – сповнене співчуття, взаємоповаги та підтримки. Наприклад, можна провести цікавий корпоратив у Львові для того, щоб створити на роботі гарну атмосферу.

Позитивна атмосфера впливає не лише на працівників

Людина, яка приходить на роботу з усмішкою, виконує свої обов’язки значно краще, ніж та, чия мета – «відробити» вісім годин і якнайшвидше піти додому. Задоволений працівник – значить більш ефективний, він забезпечує кращі результати для компанії. Приємна атмосфера означає, що працівники позитивно сприймають не тільки покладені на них обов’язки, але і співпрацю.

Чому все ж таки варто створити доброзичливе середовище в компанії? По-перше, дух співпраці та підтримки перетворюється на кращу інтеграцію нових співробітників. Доброзичливе ставлення старших колег сприяє тому, що нові працівники не бояться просити допомоги та швидше виконувати доручені їм завдання.

Дружня атмосфера – відсутність стресів

Психологія розрізняє два основні типи стресу: позитивний і негативний. Перший, не зважаючи на те, що він пов’язаний із тривогою та емоційною напругою, підвищує мотивацію до дії та працездатність. Частина здорового стресу також може стимулювати розум. Однак у випадку негативного стресу навіть найменша доза може погано на нас вплинути, наприклад, позбавити мотивації.

Ми повинні пам’ятати, що зрештою жоден стрес не приносить користі для нашого організму, а отже, для нашої продуктивності та досягнутих результатів. Коли ви розслаблені після відпочинку, то здатні зробити набагато більше. Тому на робочому місці варто стежити за тим, щоб співробітники потрапляли до найменшої кількості нервових ситуацій.

Як зробити атмосферу у вашій компанії більш доброзичливою?

Кожен працівник впливає на створення доброзичливої атмосфери. Це можна зробити кількома простими діями.

  • Зв’язок

Давно відомо, що чітка сигналізація про проблеми та чесна розмова допомагають запобігти конфліктам і сприяють плідній співпраці. Добре обізнаний працівник, який знає, що відбувається в компанії, відчує себе важливою частиною колективу.

  • Співчуття та розуміння

Працівник, який добре почуває себе на робочому місці, буде охочіше інформувати вас про свої проблеми, що може позитивно впливати на його продуктивність на роботі. Співчуття та розуміння приватних неприємностей мають величезний вплив на атмосферу. Співробітники будуть знати, що вони можуть покластися на керівництво, і, таким чином, їхня довіра та прихильність до компанії буде зростати.

  • Гнучкий робочий час

У кожному колективі є люди, які вважають за краще працювати вранці та залишати робоче місце раніше, і ті, кому більше до вподоби пізній робочий час. Той факт, що вранці нам не доведеться поспішати на роботу, має величезний вплив на наш рівень стресу, а отже – і на самопочуття.

  • Мотивація

Треба пам’ятати, що за хороші результати слід правильно винагороджувати. Успіхи та нагороди завжди мотивують працівників.

Дружня атмосфера повинна забезпечити працівникам почуття рівності. Позитивна думка чудово вплине на імідж компанії на ринку праці, що суттєво викличе зацікавлення у кадрів на ринку праці, а також у ділових партнерів.





ІНШІ НОВИНИ