Як правильно вибрати студійний фон для професійної і домашньої фотостудії

фотофон

Якісний фон для студії грає в фотографії величезну роль – найчастіше, він не менш важливий, ніж об’єкт зйомки і правильне світло.

Щоб переконатися в цьому, спробуйте сфотографувати портрет на тлі строкатого бабусиного килима. Навіть якщо в зйомці братиме участь бездоганна, нафарбована візажистом модель у сукні від провідного дизайнера, отримати високоякісний знімок з таким фоном навряд чи зможе і досвідчений фотограф, озброєний професійним фотоапаратом і студійним освітлювальним обладнанням.

Купити фони для фотостудії можна за посиланням https://vtochku.com.ua/studijnyj-svet/fony-i-krepleniya, але давайте спочатку розберемося, чому якісний фон є необхідним придбанням для будь-якого фотографа, що займається постановочною фотографією.

Фон може збагатити знімок або безнадійно його зіпсувати, адже колір є одним з найбільш очевидних елементів композиції. Всім відомо, що яскраві інтенсивні кольори сприяють тому, що люди звертають увагу на ваші фотографії.

Фони для сучасних студій діляться на кілька основних груп. У кожної з них є свої переваги і слабкі сторони.

Паперові фони – номер один в професійних студіях. Вони також популярні і в домашніх. Такий інтерес викликаний властивостями паперового фону, його основними перевагами. Паперовий фон практично не має текстури, тому ніщо не буде відволікати від об’єкта зйомки, він матовий, а це означає, що світло ляже рівномірно, без відблисків. Паперовий фон досить щільний і пружний, щоб всі переходи, в тому числі від стіни до підлоги, були плавними.

Фони з тканини майже настільки ж цікаві, як і паперові, хоча і знаходяться на другому місці за популярністю. Вони за своїми властивостями практично протилежні паперовим, тому що є багаторазовими. Коли тканинний фон забрудниться, його просто перуть або віддають в хімчистку. Процес відновлення чистоти залежить від якості фону та стійкості фарб. Ці параметри необхідно обов’язково уточнювати у продавців перед покупкою.

Нетканий фон являє собою синтетичне полотно. Він, як і паперові фони, продається найчастіше в рулонах на картонних тубах. Основні відмінності від паперових фонів полягають в тому, що неткані фони багаторазові, їх можна протирати вологою ганчіркою, але головною відмінністю є фактура подібних фонів.

Пластикові фони – це пластини з пружного пластику. Стандартна товщина, яка пропонується виробником, становить від 0,3 до 0,8 мм. Для якихось особливих випадків можна замовити товстіший пластиковий фон. Але слід враховувати, що такий фон буде гнутися дуже важко. Пластикові фони випускаються розмірами від 0,7 х 1  м для фотостолів і до 2 х 6 метри.

Вінілові фони за якістю найближче схожі на банерну тканину, тільки з матовою поверхнею. При зйомці з вініловим фоном неможливо отримати паразитних відблисків, так, якщо б в якості фону використовувалася банерна тканина. Вінілові фони вважаються найбільш зносостійкими з наявних на ринку. Чистити їх теж легко – достатньо протерти вологою серветкою, і велика частина бруду зникне. Виняток становлять хіба що чорні смуги від черевиків на білій тканині. Також вініловий фон легко продавлюється каблуками від модельного взуття.

Огляд фонів буде неповним, якщо не розглянути можливості фарби. Дуже часто найкращим фоном для зйомки є стіни студії. Адже набагато простіше пофарбувати одну зі стін у чорний колір, другу в сірий, третю в білий, захопивши при цьому під фарбування і шматок підлоги для зйомки моделей в повний зріст. Фарбу можна підібрати стійку і вибрати з усіх наявних на ринку мільйонів відтінків, які пропонують виробники. І в великих студіях так і роблять. Також студії часто фарбують в зелений хромакей, де знімають відео, так як сучасні програми автоматично дозволяють змінювати такий фон на будь-який інший.





ІНШІ НОВИНИ