Яке тонування краще: тонувальні плівки для авто та їх особливості

Багато автолюбителів добре знають, що тонування є не просто важливим елементом стайлінгу автомобіля, але й виконує цілий ряд важливих і корисних функцій. Крім ефектного зовнішнього вигляду, тонувальна плівка також дозволяє помітно зменшити кількість ультрафіолету, проникаючого в салон.

В результаті в машині з тонуванням прохолодніше в спеку, за допомогою кондиціонера салон автомобіля можна швидше охолодити. Ще деталі салону вигорають менш інтенсивно, не так активно змінюють свій колір і т.д. Також тонувальні плівки зі зниженою світлопропускною здатністю дозволяють приховати салон автомобіля від сторонніх очей, що підвищує безпеку, знижує ризики розбою або крадіжки особистих речей.

При цьому для отримання бажаного результату важливо, щоб тонувальна плівка для авто була підібрана правильно. Вибрати та придбати ідеальну плівку можна за посиланням vissbon.com.ua/tonirovochnie-plenki. А в даній статті ми розглянемо, які плівки для тонування існують, які переваги і недоліки мають різні рішення, а також яке тонування вважається кращим.

Тонування скла автомобіля: що потрібно знати

Перш за все, навіть з урахуванням усіх плюсів тонування, є і недоліки. Основний мінус – плівка для тонування (навіть якщо відсоток тонування не найвищий) неминуче погіршує оглядовість, особливо в темний час доби. З цієї причини на території багатьох країн сьогодні фактично заборонено тонувати переднє скло автомобіля.

При цьому в інших країнах також є обмеження. У будь-якому випадку, незалежно від того, дозволене тонування або заборонене, на практиці автолюбителі в усіх країнах постійно шукають оптимальні рішення, що дозволяють використовувати тонування (у випадку з Україною ще й повністю законно), щоб тим самим підвищити зручність і комфорт при експлуатації автомобіля. Природно, актуальним є питання, яку тонувальну плівку вибрати. Давайте розбиратися.

Отже, багато автомобілів з заводу вже мають тонування. Однак, ефект малопомітний і власники часто тонують машину додатково. При цьому, прийнявши рішення затонувати скла автомобіля, не достатньо просто купити першу підходящу за ціною плівку для тонування. Важливо враховувати окремі особливості.

Серед основних:

  • виробник;
  • тип плівки;
  • світлопроникність.

У країнах, де прямої заборони на тонування немає, цього достатньо, щоб зрозуміти, якою плівкою тонувати авто. Перше, хоча на ринку у великій кількості представлені різні тонувальні плівки, якісних не так багато. Віддавати перевагу краще перевіреним брендам LLumar, 3M, SunTek і деяким іншим. Ці матеріали дорожчі, ніж китайські дешеві аналоги, проте більш висока ціна повністю виправдана.

Справа в тому, що дешева тонувальна плівка швидко вигорає, відблискує, дряпається, пузириться, відклеюється і т.д. Якщо бюджет обмежений, краще вибирати найдешевші рішення в лінійці, але відомого виробника.

Види і особливості тонувальної плівки

Що стосується типу, всі плівки можна умовно розділити на неметалізовані і металізовані. Як той, так і інший варіант є в каталогах різних виробників.

Зверніть увагу, не металізовані плівки дешевше металізованих. Така плівка має забарвлений шар, шар полімеру, а також акриловий шар. Серед основних переваг виділяють більш насичений колір без ефекту віддзеркалювання, а також відсутність перешкод під час роботи радіо, мобільних пристроїв, навігаційних систем і т.д. До мінусів відносять вигоряння і втрату кольору, а також менший термін служби (до 5 років).

У свою чергу, металізовані тонувальні плівки є більш дорогим рішенням. Основна відмінність – металізований шар, який краще захищає від ультрафіолету, а також береже інші шари плівки від вигорання. В результаті термін служби плівок даного типу більший (до 8 років). При цьому металізоване тонування погіршує прийом сигналів в салоні і трохи віддзеркалює.

До речі, ще є так зване дзеркальне тонування, що складається виключно з металізованих шарів металу. Плівка не вигорає (немає забарвлених шарів) і дуже якісна, служить довго (як мінімум, 10-15 років). Однак сьогодні мода на такі матеріали практично пройшла. Більш того, падає попит і на ще недавно популярне тонування «хамелеон» (ефект зміни кольору залежно від джерела зовнішнього освітлення, кута огляду і т.д.).

Виходить, якщо потрібна ефектна плівка, не металізоване тонування буде відмінним варіантом як за якістю, так і ціною. Якщо ж важлива довговічність і кращий захист від сонця, слід вибирати металізовані плівки.

Визначившись з типом плівки, другим найважливішим параметром є світлопроникність. При виборі тонувальної плівки важливо розуміти, що даний параметр регулюється законодавчими нормами. Ще плівка не повинна впливати на комфорт і безпеку при керуванні авто. При цьому також важливо, щоб тонування змогло ефективно захистити салон від сонячного світла.

Так ось, багато хто вважає, що чим темніше тонування, тим краще від ультрафіолету захищений салон. Насправді, це так, але тільки частково. Наприклад, якісна і дорога металізована плівка, при цьому більш прозора, буде захищати салон не гірше, ніж більш темна не металізована. До речі, на ринку не так давно з’явилося атермальне тонування, яке може бути майже прозорим, але при цьому відмінно впорається із захистом салону від нагрівання і ультрафіолету.

Виходить, вибір ступеня затемнення в більшій мірі впливає на:

  • зовнішній вигляд автомобіля;
  • можливість приховати салон від сторонніх;
  • на оглядовість, безпеку і комфорт при їзді;

Яке тонування обрати: основні правила

Якщо коротко, цифра в позначенні плівки говорить про ступінь її затемнення. При цьому чим більше цифра, тим прозоріше плівка. Тонування 5% і 10% буде найтемнішим, добре захищатиме від сонячних променів, при цьому розглянути що-небудь в салоні авто навіть вдень буде ​​проблематично. Однак вночі або в погану погоду неминучі проблеми з оглядом.

З цієї причини такі плівки наносять виключно на задню півсферу авто. У свою чергу, тонування 15% або 20% гірше захищає салон автомобіля вдень від сонця і сторонніх очей, проте в темний час доби їздити з такою плівкою комфортніше і безпечніше. Дані плівки зазвичай використовують для тонування або усього скла автомобіля, крім лобового, або ж переднього бокового скла (знову ж, крім лобового).

Додамо, що плівки 30% трохи затемняють скло, салон автомобіля добре проглядається вдень, захист від сонця слабкий. При цьому зберігається високий комфорт при керуванні авто незалежно від погоди і часу доби.

Що стосується лобового скла, тонувати його взагалі не рекомендується. Справа в тому, що в темний час доби їздити стає небезпечно, значно збільшується навантаження на очі, водій сильно втомлюється. В крайньому випадку, якщо машина має якісне і потужне світло, експлуатується в межах міста на освітлених вулицях, тоді можна затонувати лобове скло майже прозорою атермальною плівкою.





ІНШІ НОВИНИ