Озвучка аудіороликів та реклами

Аудіореклама – це дієвий спосіб привернути нових клієнтів, просунути на ринку послуги компанії і підвищити рівень продажів. Замовити аудіорекламу можна за посиланням https://mrec.com.ua/audiorolik.html. Існує кілька видів аудіореклами: інформаційні, іміджеві та ігрові аудіоролики.

І хоча кожен з них має свої особливості, є загальні правила і етапи створення якісного звукового ролика, це:

  • вибір сценарію
  • вивчення затребуваності аудіоролика
  • запис аудіореклами
  • сценарій для ролика

Сценарій

Сценарій – основа будь-якого аудіоролика. Для ігрового ролика потрібен яскравий сценарій з гумором і грою слів, метафорамм і порівняннями, діалогами і музичним супроводом. Інформаційний – повинен бути інформативним і лаконічним, іміджевий – таким, що запам’ятовується. Але при цьому, будь-який з аудіороликів повинен легко сприйматися, мати гармонійну заключну луна-фразу і нести зрозумілий для аудиторії посил.

Затребуваність аудіоролика

Перш ніж приступити до запису, необхідно визначити, який вид звукового ролика доцільно використовувати. З цією метою розглядаються завдання кампанії, час і місце розміщення аудіореклами. Наприклад, інформаційний ролик оптимально підійде для малобюджетної реклами або реклами короткострокового застосування – інформування про поточні пропозиції та акції. При невеликому хронометражі такий аудіоролик вміщує в два рази більше тексту, ніж пісенний або ігровий.

Іміджеві та ігрові ролики – більш затратні по бюджету, вони потребують більшого хронометражу, вимагають більше часу на створення і озвучуються високопрофесійними дикторами, які володіють навичками акторської гри. Замість сухої подачі інформації в даній аудіорекламі превалюють емоції, створюється потрібний настрій.

Запис аудіореклами

Аудіоролик складається з дикторської начитки та музичного супроводу. Хоча в деяких випадках відсутність музичного фону більш вигідна і виділяє ролик в рекламному блоці. Але головна увага все ж приділяється вибору дикторського голосу – чоловічого або жіночого, його інтонаційного забарвлення, тембру, темпу мови диктора.

Для запису ролика тривалого хронометражу варто використовувати і чоловічий і жіночий голоси. Це дозволить уникнути монотонності озвучування тексту великого обсягу і додасть аудіорекламі яскравої подачі.





ІНШІ НОВИНИ