Скандал в аеропорту “Бориспіль”: пасажири заблокували термінал через затримку рейсу

У вівторок, 18 червня, в міжнародному аеропорту “Бориспіль” пасажири рейсу YE1215 сполученням Київ — Батумі заблокували вхід в термінал F, протестуючи проти багаторазового переносу вильоту. Спочатку рейс авіакомпанії YanAir Airlines був перенесений з 8:00 до 13:00. Після цього час відправлення почали змінювати кожні півгодини. Обурені пасажири залишали свої гнівні коментарі в соціальних мережах і писали скарги керівництву авіакомпанії.

“Зараз вже закінчується дев’ятий час мого перебування в аеропорту Бориспіль. За попередньою інформацією, авіаперевізник все-таки зможе зробити рейс в 23:00. Але це не точно. Насправді мені не цікаво, у кого і чому забрали ліцензію, чому не видають сертифікат, чому екіпаж не може зібратися і чому представник YanAir нічого пояснити не може. Я просто хочу отримати те, на що я розраховувала і за що заплатила”, – написала одна з пасажирок рейсу на своїй сторінці в Facebook.

У зв’язку з інцидентом пасажири заблокували термінал F, через що у нього не могли потрапити близько 100 осіб.

У результаті, реєстрація на цей рейс почалася після 22:00. Виліт був запланований на 00:00.

Представник аеропорту зазначив, що “все відбувалося як завжди” у разі затримки рейсів.

«Звичайно реакція пасажирів була відповідною, вони спробували з’ясувати причини (затримки — ред.)», — резюмував він.

На сторінці YanAir в Facebook в останні дні постійно з’являються повідомлення про перенесення рейсів. Це пов’язано з тим, що Державіаслужба провела комплексну інспекційну перевірку компанії і виявила ряд зауважень. З 7 червня набуло чинності рішення про припинення сертифіката експлуатанта авіакомпанії YanAir.

Раніше повідомлялося, що суд призупинив ліцензію авіакомпанії SkyUp Airlines на перевезення пасажирів. Причиною цього стало системне невиконання зобов’язань перед клієнтами, затримки рейсів і відсутність контролю за виконанням норм авіаційної безпеки.

Джерело




ІНШІ НОВИНИ