Медіа-група Ахметова запускає новинний телеканал

Телеканал “Ескулап TV” (ТОВ “Аспер 2011”), який входить в “Медіа Група Україна” Ріната Ахметова, переоформив ліцензію через зміну логотипу та концепції мовлення.

Таке рішення 7 листопада на своєму засіданні прийняла Національна рада з питань телебачення і радіомовлення.

Як уточнив член Нацради Олександр Ільяшенко, тепер канал буде називатися “Україна 24”. За концепцією – це інформаційний канал. Близько 15 годин мовлення на добу становлять інформаційні програми.

У прес-службі “Медіа Групи Україна” повідомили, що сам концепт оновленого каналу і його програмна політика ще розробляються.

Раніше про наміри перезапустити канал ще в 2018 році розповідав керівник нішевих каналів групи Іван Букреєв.

“Медіа Група Україна” Ріната Ахметова купила цифровий телеканал “Ескулап TV” (ТОВ “Аспер 2011”) на початку 2015 року. У минулому ТОВ “Аспер 2011” було зареєстровано за однією адресою (вул. Червонопрапорна, 28 в Києві) з іншими каналами, створеними під конкурс 2011 року: ТОВ “Корона Санрайс” і ТОВ “Голдберрі”. Всіх їх пов’язували з оточенням Олександра Януковича. ТОВ “Корона Санрайс” (телеканал “Вінтаж”) придбав власник “Першої Української радіо групи” Андрій Карпій, а ТОВ “Голдберрі” придбали власники телеканалу “Еспрессо” і переоформили ліцензію на “Еспрессо”.

“Ескулап TV” отримав три попередження Нацради за недотримання програмної концепції (перше – у вересні 2014 року, друге – в лютому 2015 року, третє – в серпні 2015 року). Зокрема, Нацрада виявила в ефірі каналу тільки 6 хвилин власного виробництва. Представники каналу також вели дискусію з Нацрадою щодо визначення жанрового наповнення. З 2015 року Нацрада не мала претензій до каналу.

Джерело

загрузка...





Loading...

ІНШІ НОВИНИ