Українські політики від початку року витратили на рекламу у Facebook 6,6 млн дол.

Українські політики витратили на рекламу в соцмережі Facebook із початку року і до кінця жовтня, коли у країні відбулися місцеві вибори, сягнули $6,6 млн. Про це йдеться в дослідженні руху «Чесно», оприлюдненому 18 листопада.

«$6 600 000 – витрати українських політиків у 2020 році на рекламу в Facebook. Для порівняння, це трохи більше річного бюджету міста Дрогобича», – йдеться в повідомленні.

Політичну рекламу в цей період поширювали понад 4500 сторінок у Facebook та Instagram.

ТОП за витратами очолює сторінка “Політична партія “За Майбутнє”. Від серпня до жовтня вона витратила майже 170 тис. доларів.

Партія “Слуга народу” займає перше місце за сукупними витратами різних сторінок партії або кандидатів від неї – 880 тис. доларів.

Зауважується, що деякі кандидати робили ставку на рекламу за допомого сторінок із нейтральними назвами. Наприклад, дописи за Пальчевського були на сторінках із назвами “Украина Онлайн”, “Полит Пост”, “Полит Пресс”, “Київ News”, News Online, “Політика.ua” тощо. Частина цих сторінок наразі видалена.

Нагадаємо, українські політики у серпні витратили близько $500 тисяч на рекламу в соцмережах.





ІНШІ НОВИНИ