Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь сподівається уникнути проблем з наданням послуг клієнтам виключно українською мовою з 16 січня.
Так він прокоментував ситуацію Telegram-каналу PavlovskyNEWS, інформує Depo.ua.
За його словами, під час карантину влаштовувати організаціям перевірки не будуть.
“Ми всі живі люди. Під час пандемії ми не можемо ризикувати нашими співробітниками”, – заявив Кремінь.
При цьому він зазначив, що розраховує на сумлінне ставлення до закону. Тому представники його секретаріату в першу чергу будуть проводити з порушниками роз’яснювальну роботу, якщо скарги все ж будуть надходити.
“Залучення до адмінвідповідальності – самий крайній варіант. Сподіваюся, до штрафних санкцій не дійде. Ми за м’який перехід на українську мову. Ми за толерантність, – пояснив Кремінь.
Мовний омбудсмен додав, що його обов’язком є не покарання, а захист прав громадян на отримання інформації державною мовою.
Нагадаємо, з 16 січня 2021 року мовою обслуговування споживачів в Україні має бути виключно державна мова – українська.