З 1 жовтня для всіх реєстраторів розрахункових операцій (зокрема програмних РРО) стає обов’язковим зазначення у фіскальних касових чеках цифрового значення штрих-коду марки акцизного податку реалізованих алкогольних напоїв. Це передбачено наказом Мінфіну від 8 червня 2021 року.
Це додасть «головного болю» готелям з міні-барами та установам, де продають алкоголь на розлив та готують коктейлі з кількох алкогольних напоїв.
Адже їм при програмуванні алкогольної продукції, яка використовується у приготуванні коктейлів, доведеться забезпечити введення даних марки для відображення її реквізитів у розрахунковому документі при її відкорковуванні, у межах отримання першої порції для приготування коктейлю або продажу на розлив”.
Що ж до алкогольної продукції (і акцизних марок на неї), що реалізується через міні-бари, вона також має бути «чітко та однозначно ідентифікована» у фіскальних чеках.
У зв’язку з цим відбудуться зміни у роботі АРІ фіскального сервера контролюючого органу Електронного кабінету.
Про нові протоколи передачі інформації, які необхідно використовувати в процесі використання зазначеного АРІ, можна дізнатися на банері «Програмні РРО» у режимі «Опис АРІ фіскального сервера контролюючого органу (Електронний кабінет) версія 01.09.2021».
Винятком стане алкогольна продукція зі старими марками, де немає кодів, і використовується кирилиця. Такий акцизний код валідацію не пройде і в чек його додавати не потрібно. Тож продавати такий алкоголь можна без вказівки акцизного коду — лише слідкувати за терміном його придатності.