В украинской системе нечего исправлять, - там все надо менять.

Евгений Чичваркин

Пользовательского поиска
Зал периодики
Другие диалоги:

Важко зменшувати безробіття, не знаючи його розмір

Версия для печати
Іван Верстюк
28 апр 2015 года

Український уряд 22 квітня визначив, що Фонд соціального страхування, а саме він займається проблемою безробіття, матиме цього року 8,27 мільярдів гривень для своїх видатків.

З них 6,19 мільярдів гривень підуть на виплати безробітним, яких в Україні - невідомо скільки. Державна служба статистики продовжує оперувати двома видами даних з цього приводу - оптимістичними та песимістичними.

Оптимістичні дані стверджують, що в Україні станом на кінець березня було 506,8 тисяч безробітних, 1,9% від працездатного населення, яких - 26,7 мільйонів людей.

Песимістічні дані говорять про 1,8 мільйона безробітних на початок року, 9% економічно активного населення, якого вже 20 мільйонів осіб. І справа не в тому, що до березня 1,3 мільйона людей знайшли роботу - справа в тому, що другий блок даних рахується за методологією Міжнародної організації праці.

І як тут ділити 6,19 мільярдів гривень виплат?

Служба статистики підпорядковується Міністерству економіки на чолі з Айварасом Абромавічусом, проповідником дерегуляції. Дерегуляція - це дуже добре, але мати надійну статистику теж було б непогано. А про реформу статистичної служби поки не чути.

Сьогодні багато говориться про потребу завести в Україну іноземні інвестиції. Але про які інвестиційні рішення йдеться, якщо іноземні аналітики дивляться сайт служби статистики і бачать суперечливі дані?

Частина проблеми в тому, що велика частка української економіки перебуває в тіні (навіть міністр фінансів Наталія Яресько на конференції в Києві 25 квітня визнала, що до 60% економіки може перебувати поза полем бачення уряду) - звідси неточні дані щодо робочих місць та зарплат.

Повертаючись до безробітних - а чи здатна Державна служби зайнятості, яка коштує 1,26 мільярда гривень у рік, забезпечити роботою тих, хто активно претендує на 6,19 мільярдів гривень?

Щоб подати документи в районну службу зайнятості в Києві, чергу варто займати з 5-ї години ранку, щоб встигнути внести своє ім`я до списку колег з безробіття, які чекають прийому в інспектора. Ніхто не може гарантувати, коли ви зможете потрапити до інспектора служби. Години, дні, тижні.

В базі даних служби зайнятості легко можна знайти чимало пропозицій зайнятися мережевим маркетингом - досить ризикованою діяльністю, яка будується на тому, що потрібно самостійно зробити перший внесок, щоб почати торгівлю товарами або послугами. Ніякого окладу, як правило, в такій діяльності немає - а саме оклад шукають безробітні.

Ось така austerity, ось така reform agenda.

Источник: LB.ua
Версия для печати
Рекомендуем к прочтению

Возможности эволюции НАТО

Способность НАТО влиять на решения, принимаемые Россией в отношении Украины, ограничены, поскольку большинство рычагов влияния, доступных альянсу, это дипломатические и экономические, и их действие Россия ощутит только спустя определенное время. Неспособность НАТО остановить российский ирредентизм, скорее, будет стимулировать осмысление альянсом тех дипломатических и военных мер, которые нужно предпринять, чтобы предотвратить возникновение в восточной и южной Европе нового подобного кризиса.

Многие проблемы, с которыми столкнулось НАТО в 2014 году, скорее всего, обострятся еще в текущем году, а в 2015 году они потребуют большего внимания и действий, как отдельных членов альянса, так и коллективных, чтобы НАТО и дальше смогло играть стабилизирующую роль в Афганистане и Восточной Европе, и отвечало меняющимся условиям. Эти проблемы также могут привести и к изменениям в структуре НАТО. Спектр альтернативных сценариев развития альянса охватывает три основных варианта - превращение его в «сильный и решительный», либо – в альянс сокращенный и оборонительный, либо - инертный.

Читать далее

 

Материалы по теме
Перекресток цивилизаций

Резюме по теме «Государственное управление: нужен ли «капитальный ремонт власти»?»

Глядя в будущее: от бюрократии к холократии

Переменчивая природа власти: сетевое управление

Децентрализация на распутье – европейские реформы в период кризиса

Децентрализация власти в 21-м веке - обзор

30 лет реформ системы управления в Китае

Уроки реформы системы управления США: опыт 20 лет

В защиту государственной бюрократии

Хорошее управление: благозвучный лозунг или желательная цель развития?

Принципы и проблемы новой политической парадигмы: многостороннее управление

Существует ли новая парадигма управления? Пример Португалии и Литвы

Управление: новая парадигма

Бюрократия убивает: уроки Рима

Как исправить правительство и восстановить демократию

Почему власть нуждается в радикальном упрощении

Зал периодики

Битва за виборчу систему

Первый год президентства Петра Порошенко

Айварас Абромавичус: Ми тут зібралися не для того, щоб тупцювати на одному місці черепашачими ніжками

Як працюватиме український аналог ФБР

Аваков: Я за полное разграничение с оккупированным Донбассом

Закрытая встреча: О чем украинский бизнес говорил с президентом

Кравчук: Ошибки президента в кадровых решениях зачастую настолько очевидны, что вызывают удивление

Новая модель развития финансов

Вахтанг Кипиани: Крым как Абхазия. Между оккупацией и этноцидом

Кличко мне друг, но выборы дороже?

Як не варто проводити адмінреформу, або Чи повторить Україна помилки Латвії?

Як знайти компроміс між олігархами і суспільством

The Economist: податок в Україні зросте, державні видатки скоротяться

Коментар: Порошенко має діяти

Олигархи сломают власть

Жизнь без европейской перспективы

Спочатку корупція, решта потім

В Україні насправді немає ані лівих, ані правих рухів – Портников

Роман Чернега: "Половина работников в Украине работают нелегально"

In memoriam: Чему погибший Джон Нэш мог бы научить Украину

Гарбуз на тортике

Небезпечні радники. Чи будуть зроблені висновки з поразок?

Андрій Коболєв: Людям давали дешевий газ, щоби іншою рукою забирати в них значно більше

Експерт: Порошенко за рік президентства допустив низку помилок

Для реформи децентралізації потрібен фундамент

ВР восьмого созыва с высокой вероятностью не доживет и до середины каденции

Дефолт или ультиматум?

Маємо другий неоголошений дефолт?

Эволюция достоинства

Пряма і явна загроза: як корупція шкодить національній безпеці України

Ничего в Минздраве

Глава податкової міліції Сергій Білан: Завдання - зламати систему

Инфографика: Как депутаты ходят на работу. Рейтинг и антирейтинг голосований

Платить по счетам: что даст Украине мораторий на погашение долгов

Коты в мешке. По каким правилам пройдут местные выборы-2015

Старі «граблі» й нові...

Кто-то должен ответить

Павло Шеремета: В правительстве возобладали аппаратные инстинкты

Примирення з Донбасом та РФ. Чи можлива без нього європейська безпека?

«Відверто Кажучи, Верхівка Вашої Еліти Дуже Корумпована»

«Украинский кризис» 2013-2015 годов или основы современного международного порядка

Про институциональный кризис

Сломать вертикаль власти. Опыт компании Zappos

Україна — від епохи Середньовіччя до Нового світу

Цугцванг Яценюка?

По чьим рецептам вылечат страну

Почему Украина до сих пор не ратифицировала Римский устав?

Архітектура поразки

Удобная «отмазка»

Рада после «майских»: о проблемах Донбасса поговорили и забыли

 

page generation time:0,073