В украинской системе нечего исправлять, - там все надо менять.

Евгений Чичваркин

Пользовательского поиска
Зал периодики
Другие диалоги:

Експерт: Порошенко за рік президентства допустив низку помилок

Версия для печати
25 май 2015 года

Петро Порошенко за рік президентства допустив низку помилок, які не дозволили уникнути масштабної війни на Донбасі і отримати безвізовий режим України з Євросоюзом.

Про це заявив під час круглого столу, присвяченого першому року президентства Порошенка, голова правління Міжнародного центру перспективних досліджень Василь Філіпчук, повідомляє «Апостроф».

«Почав Петро Порошенко свою каденцію з обіцянки мирно врегулювати конфлікт на Донбасі. Громадськості був представлений так званий мирний план Порошенка. На жаль, протистояння триває, незважаючи на домовленості, які ми знаємо як «Мінськ-1» і «Мінськ-2». У цих документах навіть не згадується Крим, хоча з анексії півострова фактично почалася агресія Росії. Зараз ми бачимо, що Москва грає роль ментора, перебуваючи як би над сутичкою разом з Берліном, Парижем, Брюсселем і Вашингтоном. Наявного у президента дипломатичного хисту і політичного досвіду не вистачило, щоб забезпечити деескалацію конфлікту і уникнути масштабної війни. Системної роботи не було, навпаки, Порошенко кидався з однієї крайності в іншу. Взагалі хаотичність залишається невід’ємною рисою зовнішньополітичної діяльності президента. Яскравий приклад – ідея з введенням миротворців на Донбас, яка спочатку просто відкидалася Адміністрацією Президента, але потім стала ключовою в заявах. Тим часом варіант заморожування даного конфлікту стає все більш явним», – пояснив він.

Також, на думку експерта, «у справі європейської інтеграції гасла превалюють над діями».

«Отримати безвізовий режим вже цього року було реальною можливістю, яку підтверджували наші європейські партнери. Але час минав, а ми своїми справами тільки давали козирі тим силам, які проти надання нам безвізового режиму. Після Ризького саміту Україна залишається тільки з політичними обіцянками щодо цього, – вважає Філіпчук.

До зовнішньополітичних досягнень Порошенка він відніс «налагодження діалогу з канцлером Німеччини Ангелою Меркель». «Контакти з Берліном завжди були головним болем Києва, і ось нарешті трапився прорив. Втім, є побоювання, що через неузгодженості у реформуванні наш європейський адвокат Німеччина втратить до нас інтерес. США залишаються, напевно, головним союзником України. Але не можна забувати, як Київ потрапив в халепу із заявами щодо надання статусу стратегічного партнера поза НАТО. За межами нашого дипломатичного уваги залишається Китай. Це все наслідки характерного стилю президента, коли він знає все, і йому ніхто не може суперечити», – резюмував експерт.

Версия для печати
Рекомендуем к прочтению

Возможности эволюции НАТО

Способность НАТО влиять на решения, принимаемые Россией в отношении Украины, ограничены, поскольку большинство рычагов влияния, доступных альянсу, это дипломатические и экономические, и их действие Россия ощутит только спустя определенное время. Неспособность НАТО остановить российский ирредентизм, скорее, будет стимулировать осмысление альянсом тех дипломатических и военных мер, которые нужно предпринять, чтобы предотвратить возникновение в восточной и южной Европе нового подобного кризиса.

Многие проблемы, с которыми столкнулось НАТО в 2014 году, скорее всего, обострятся еще в текущем году, а в 2015 году они потребуют большего внимания и действий, как отдельных членов альянса, так и коллективных, чтобы НАТО и дальше смогло играть стабилизирующую роль в Афганистане и Восточной Европе, и отвечало меняющимся условиям. Эти проблемы также могут привести и к изменениям в структуре НАТО. Спектр альтернативных сценариев развития альянса охватывает три основных варианта - превращение его в «сильный и решительный», либо – в альянс сокращенный и оборонительный, либо - инертный.

Читать далее

 

Материалы по теме
Перекресток цивилизаций

Резюме по теме «Государственное управление: нужен ли «капитальный ремонт власти»?»

Глядя в будущее: от бюрократии к холократии

Переменчивая природа власти: сетевое управление

Децентрализация на распутье – европейские реформы в период кризиса

Децентрализация власти в 21-м веке - обзор

30 лет реформ системы управления в Китае

Уроки реформы системы управления США: опыт 20 лет

В защиту государственной бюрократии

Хорошее управление: благозвучный лозунг или желательная цель развития?

Принципы и проблемы новой политической парадигмы: многостороннее управление

Существует ли новая парадигма управления? Пример Португалии и Литвы

Управление: новая парадигма

Бюрократия убивает: уроки Рима

Как исправить правительство и восстановить демократию

Почему власть нуждается в радикальном упрощении

Зал периодики

Битва за виборчу систему

Первый год президентства Петра Порошенко

Айварас Абромавичус: Ми тут зібралися не для того, щоб тупцювати на одному місці черепашачими ніжками

Як працюватиме український аналог ФБР

Аваков: Я за полное разграничение с оккупированным Донбассом

Закрытая встреча: О чем украинский бизнес говорил с президентом

Кравчук: Ошибки президента в кадровых решениях зачастую настолько очевидны, что вызывают удивление

Новая модель развития финансов

Вахтанг Кипиани: Крым как Абхазия. Между оккупацией и этноцидом

Кличко мне друг, но выборы дороже?

Як не варто проводити адмінреформу, або Чи повторить Україна помилки Латвії?

Як знайти компроміс між олігархами і суспільством

The Economist: податок в Україні зросте, державні видатки скоротяться

Коментар: Порошенко має діяти

Олигархи сломают власть

Жизнь без европейской перспективы

Спочатку корупція, решта потім

В Україні насправді немає ані лівих, ані правих рухів – Портников

Роман Чернега: "Половина работников в Украине работают нелегально"

In memoriam: Чему погибший Джон Нэш мог бы научить Украину

Гарбуз на тортике

Небезпечні радники. Чи будуть зроблені висновки з поразок?

Андрій Коболєв: Людям давали дешевий газ, щоби іншою рукою забирати в них значно більше

Для реформи децентралізації потрібен фундамент

ВР восьмого созыва с высокой вероятностью не доживет и до середины каденции

Дефолт или ультиматум?

Маємо другий неоголошений дефолт?

Эволюция достоинства

Пряма і явна загроза: як корупція шкодить національній безпеці України

Ничего в Минздраве

Глава податкової міліції Сергій Білан: Завдання - зламати систему

Инфографика: Как депутаты ходят на работу. Рейтинг и антирейтинг голосований

Платить по счетам: что даст Украине мораторий на погашение долгов

Коты в мешке. По каким правилам пройдут местные выборы-2015

Старі «граблі» й нові...

Кто-то должен ответить

Павло Шеремета: В правительстве возобладали аппаратные инстинкты

Примирення з Донбасом та РФ. Чи можлива без нього європейська безпека?

«Відверто Кажучи, Верхівка Вашої Еліти Дуже Корумпована»

«Украинский кризис» 2013-2015 годов или основы современного международного порядка

Про институциональный кризис

Сломать вертикаль власти. Опыт компании Zappos

Україна — від епохи Середньовіччя до Нового світу

Цугцванг Яценюка?

По чьим рецептам вылечат страну

Почему Украина до сих пор не ратифицировала Римский устав?

Архітектура поразки

Удобная «отмазка»

Рада после «майских»: о проблемах Донбасса поговорили и забыли

Испанские леваки: из радикалов в центристы

 

page generation time:0,150