В украинской системе нечего исправлять, - там все надо менять.

Евгений Чичваркин

Пользовательского поиска
Зал периодики
Другие диалоги:

Коментар: Порошенко має діяти

Версия для печати
Бернд Йоганн
26 май 2015 года
Петро Порошенко пообіцяв українським громадянам краще життя. Однак прориву поки не видно. Обґрунтовано зростає критика. Президент повинен діяти, переконаний Бернд Йоганн.

Громадянам своєї країни він пообіцяв реформи та європейську перспективу. Із гаслом "За краще життя" бізнесмен та політик Петро Порошенко рік тому був обраний президентом України. Він оголосив про перебудову країни за європейським зразком. Однак ростуть сумніви, чи це вдасться.

Реформи втілюються у життя повільно. Наближення до ЄС також відбувається важче, ніж очікувалось. На саміті "Східного партнерства" в Ризі минулого тижня Європейський Союз пообіцяв Україні свою подальшу підтримку. Угода про зону вільної торгівлі між Україною та ЄС, яка вже давно готова, має набути чинності в 2016 році. Однак щодо безвізового режиму ще точитиметься боротьба. І перспектива членства в ЄС для України наразі винесена за дужки. ЄС рахується з інтересами Росії. І європейці такі обережні, ймовірно, тому, що перебудова в Україні може зазнати невдачі.

До кращого життя далеко

Країна хитається між банкрутством і війною. Наразі Київ домовився з МВФ про виплату подальшої фінансової допомоги. Шляхи розвитку мають бути намічені в червні. Паралельно йдеться про величезну заборгованість іноземним кредиторам, яку Україна поки навряд чи може обслуговувати. Рефінансування чи списання боргових зобов’язань, як того, між іншим, просить Україна, є можливими сценаріями.

Однак також є загроза дефолту з можливими негативними наслідками для фінансових ринків, але передусім для самої України. Від початку кризи життєві стандарти населення радикально знизились - і можуть падати й далі. Українці, схоже, опинилися далі від кращого життя, ніж будь-коли раніше. Це гірка правда.

Однією з причин цього є війна з підтримуваними Росією сепаратистами на сході країни. Україна довгостроково не зможе впоратися із пов’язаними з цим високими витратами на оборону. Навіть якщо хардлайнери в Києві - в уряді та РНБО - вчиняють так, ніби існує військове вирішення: його немає. Це показали військові поразки минулих місяців. І фінансові труднощі України встановлюють подальші межі.

Військового вирішення конфлікту на сході немає


Цейтнот, у якому перебуває Порошенко, стає ще сильнішим. Усередині країни він ще демонструє упевненість у перемозі. Демонстративно виступає в уніформі перед солдатами. Звісно, над Україною нависла загроза. Країна мусить себе захищати. На сході вже загрожує нова ескалація – сепаратисти поклали око на стратегічно важливий порт Маріуполь. Наступ може початися у будь-який момент.

Але готовність до діалогу та компромісів – це також свідчення сили. І насамперед у спілкуванні з іноземними політиками Порошенко демонструє цю здатність. Він наполягає на політичних способах врегулювання. І у цьому його підтримують Німеччина та інші країни ЄС. Шляхом санкцій Захід зберігає тиск на Москву. Однак паралельно мусять вестися переговори із сепаратистами. Альтернативи цьому немає, окрім війни. Домовлене понад три місяці тому перемир`я вже стало більш ніж крихким. Але, як би там не було, продовження реалізації мінських угод – єдиний шлях уберегти Україну від ще більшого кровопролиття.

Воля до реформ означає також боротьбу з олігархами

Лише так можна політично та економічно стабілізувати цілу країну. Корупіця та кумівство усе ще залишаються буденними явищами в Україні. Багаті олігархи з усіх можливих таборів, як і раніше, диригують у політиці та контролюють ключові галузі промисловості. Складається враження, наче вони стоять поза правом та законом. Ознак прориву в боротьбі з цим споконвічним лихом поки не намічається. Тож критика на адресу уряду абсолютно обґрунтовано зростає. Дедалі більше в її центрі опиняється особа прем`єр-міністра Арсенія Яценюка. Багато українських громадян вже закидають йому відсутність волі до реформ. Заклики про відставку лунають дедалі гучніше.

А що ж Порошенко? Він також весь час зволікає. Перш за все тоді, коли йдеться про обмеження влади олігархів. Можливо, тому що він сам є одним з них. Під час президентської кампанії він обіцяв розпрощатися зі своїми підприємствами. Досі ж цього не сталося. Якщо Порошенко справді хоче кращого життя для українців, тоді він має діяти, вживаючи рішучих кроків у боротьбі з олігархами. І йому потрібен такий керівник уряду, який у цьому питанні буде з ним в одній упряжці.
Источник: dw.de
Версия для печати
Рекомендуем к прочтению

Финансовое Темновековье

Судьба существующей финансовой системы выглядит мрачно – когда исчезнут т.н. «резервные» валюты, мир погрузится в финансовые «Темные века»; причина этого – господство сверхкрупного спекулятивного капитала и его идеологии «монетарного фашизма», что ведет к вырождению денег. За последние 40 лет деньги получили тотальный контроль над всем и каждым из нас. Будущие поколения вступят в жизнь, обремененные долгами своих отцов. И это неизбежно. Это хуже, чем паутина или стая вампиров, это глобальная пандемия, которая заражает каждую ДНК.

Ученые, политики и эксперты всячески оправдывают социальное неравенство и ущерб, наносимый финансовым сектором государству. Когда безработица и сокращение производства начинают угрожать отношениям между государством и финансовым классом, то финансовый класс предлагает населению «затянуть пояса» и «жесткую экономию». За пределами США это же предлагают сделать другим странам МВФ, Мировой Банк и различные финансовые учреждения. Сегодня финансовый класс и банкиры развивают эту идеологию через СМИ и правительства с той же неистовостью, с какой действовала церковь в Темные Века: всякий усомнившийся считается «еретиком».

Читать далее

 

Материалы по теме
Перекресток цивилизаций

Резюме по теме «Государственное управление: нужен ли «капитальный ремонт власти»?»

Глядя в будущее: от бюрократии к холократии

Переменчивая природа власти: сетевое управление

Децентрализация на распутье – европейские реформы в период кризиса

Децентрализация власти в 21-м веке - обзор

30 лет реформ системы управления в Китае

Уроки реформы системы управления США: опыт 20 лет

В защиту государственной бюрократии

Хорошее управление: благозвучный лозунг или желательная цель развития?

Принципы и проблемы новой политической парадигмы: многостороннее управление

Существует ли новая парадигма управления? Пример Португалии и Литвы

Управление: новая парадигма

Бюрократия убивает: уроки Рима

Как исправить правительство и восстановить демократию

Почему власть нуждается в радикальном упрощении

Зал периодики

Битва за виборчу систему

Первый год президентства Петра Порошенко

Айварас Абромавичус: Ми тут зібралися не для того, щоб тупцювати на одному місці черепашачими ніжками

Як працюватиме український аналог ФБР

Аваков: Я за полное разграничение с оккупированным Донбассом

Закрытая встреча: О чем украинский бизнес говорил с президентом

Кравчук: Ошибки президента в кадровых решениях зачастую настолько очевидны, что вызывают удивление

Новая модель развития финансов

Вахтанг Кипиани: Крым как Абхазия. Между оккупацией и этноцидом

Кличко мне друг, но выборы дороже?

Як не варто проводити адмінреформу, або Чи повторить Україна помилки Латвії?

Як знайти компроміс між олігархами і суспільством

The Economist: податок в Україні зросте, державні видатки скоротяться

Олигархи сломают власть

Жизнь без европейской перспективы

Спочатку корупція, решта потім

В Україні насправді немає ані лівих, ані правих рухів – Портников

Роман Чернега: "Половина работников в Украине работают нелегально"

In memoriam: Чему погибший Джон Нэш мог бы научить Украину

Гарбуз на тортике

Небезпечні радники. Чи будуть зроблені висновки з поразок?

Андрій Коболєв: Людям давали дешевий газ, щоби іншою рукою забирати в них значно більше

Експерт: Порошенко за рік президентства допустив низку помилок

Для реформи децентралізації потрібен фундамент

ВР восьмого созыва с высокой вероятностью не доживет и до середины каденции

Дефолт или ультиматум?

Маємо другий неоголошений дефолт?

Эволюция достоинства

Пряма і явна загроза: як корупція шкодить національній безпеці України

Ничего в Минздраве

Глава податкової міліції Сергій Білан: Завдання - зламати систему

Инфографика: Как депутаты ходят на работу. Рейтинг и антирейтинг голосований

Платить по счетам: что даст Украине мораторий на погашение долгов

Коты в мешке. По каким правилам пройдут местные выборы-2015

Старі «граблі» й нові...

Кто-то должен ответить

Павло Шеремета: В правительстве возобладали аппаратные инстинкты

Примирення з Донбасом та РФ. Чи можлива без нього європейська безпека?

«Відверто Кажучи, Верхівка Вашої Еліти Дуже Корумпована»

«Украинский кризис» 2013-2015 годов или основы современного международного порядка

Про институциональный кризис

Сломать вертикаль власти. Опыт компании Zappos

Україна — від епохи Середньовіччя до Нового світу

Цугцванг Яценюка?

По чьим рецептам вылечат страну

Почему Украина до сих пор не ратифицировала Римский устав?

Архітектура поразки

Удобная «отмазка»

Рада после «майских»: о проблемах Донбасса поговорили и забыли

Испанские леваки: из радикалов в центристы

 

page generation time:0,422