В один з дворів на Закарпатті приземлився двокілограмовий метеорит (фото)

У селі Замагора, в Карпатах, на подвір’я одного з жителів впав метеорит , мало не спалив гараж при цьому.

Власник ділянки на ім’я Богдан зазначив що шум супроводжувався яскравим світлом. Чоловік вибіг на вулицю і побачив, що його гараж горить.

метеорит

Погасивши вогонь, серед залишків споруди він знайшов камінь вагою більше двох кілограмів. Вивчивши інформацію з Інтернету, Богдан зробив висновок, що камінь може мати космічне походження.

Як пояснює сам Богдан: «Я не міг відразу зрозуміти, що трапилося. Камінь був дуже гарячим, і я викинув його в сніг. Через деякий час я зміг розглянути його. Потім в стелі гаража я побачив дірку ».

метеорит

Думку про те, що в маєтку горця може впасти фрагмент літака, відкинули одразу. Журналісти інформаційного видання поспілкувалися з вченими з Технічного університету нафти і газу, в якому підтвердили, що камінь дійсно є метеоритом.

Знахідка виявилася хондритів – одним з найбільш поширених типів кам’яних метеоритів. Вчений зазначив, що в його складі є нікель і він, незважаючи на малий розмір, має велику вагу.

метеорит

Наразі знахідку відправили в музей гуцульської магії. Богдан переконаний, що метеорит впав саме в Карпатах не випадково.