Археологи розкопали могилу князя: виявлені унікальні цінності

Дослідники Інституту археології Варшавського університету відкрили найбагатшу доісторичну гробницю в Польщі з розташованих на схід від Вісли. Гробницю виявлено в Мазовецькому воєводстві Польщі. Хоч вона і виявилася пограбованою, але цінностей там залишилося і на вивчення для вчених.

Відкриття зробили ще минулого літа, але вчені його не розголошували до завершення досліджень, побоюючись, щоб гробницю НЕ пограбували. У зв’язку з цим вони також не вказали точного місцезнаходження поховання, зазначивши, що мова йде про територію Мазовецького воєводства.

У похованні, зокрема, знайшли бронзовий посуд, металеві пряжки для пояса, посріблені шпори і статусний золотий перстень, тому вчені називали гробницю «могилою князя».

До всього іншого, і бронзовий посуд говорить про високе становище покійного. У могилі були також чотири роги, які використовували, як посудини для пиття. Від них залишилися прекрасні бронзові оковки. Два роги вінчали прикраси у вигляді голів биків.

Також біля покійного виявили цілий скарб римських монет. Датують знахідку I-II століттям нашої ери.

На жаль, до нашого часу не зберігся скелет. Останки з неї викинули в давні часи розкрадачі могил, але судячи з того, що залишилося, там був похований якийсь важливий чоловік.

Так враховуючи розміри похоронної камери – вона була довжиною 4 м і шириною 2 м – археологи припускають, що в могилі було поховано тіло, а не урна з попелом, що було найбільш поширеною в той час практикою.

«Такі багаті могили з перших століть нашої ери також рідкісні і на захід від Вісли. Ми знаємо їх не більше, ніж кілька. Тому це дійсно унікальна знахідка», – підкреслив археолог і додав, що поруч з« могилою князя »археологи також виявили скарб срібних римських монет.