Вчені відкрили дивовижне джерело альтернативної енергії

Електрику, як виявилося, можна вирощувати.

Вчені знайшли ще один спосіб отримання альтернативної електроенергії. Допомогти в цьому зможуть гриби. Американські вчені за допомогою печериць зуміли створити біонічний організм, який може проводити електрику.

У науковому журналі «Nano Letters» повідомили про результати дослідження групи американських біологів з інституту Стівенса. Вчені вже давно довели, що ціанобактерії з роду Anabaena, що живуть на дні океану, здатні виробляти струм, причому не тільки на світлі, але і в темряві. Однак, у цих бактерій є істотний недолік: вони досить чутливі до несприятливих умов і швидко в них гинуть.

Для вирішення цієї проблеми фахівці змогли помістити мікроби в спеціальні наночастинки і розташувати їх на поверхні штучно вирощених печериць. Вся конструкція розташовується між нитками графена, які здатні збирати струм.

Вчені встановили, що такий гриб має необхідний набір поживних речовин, в ньому достатньо необхідної мікроорганізмам вологи і потрібної температури.

Після освітлення модифікованої печериці сонячним світлом або лампою вона виробляє 65 наноампер електричної енергії. Кілька грибів, як стверджують вчені, можуть змусити горіти невелику лампу.

У перспективі можна буде комбінувати гриби з різними мікробами. Одні з них зможуть світитися, а інші – виробляти енергію.