Археологи виявили могилу стародавнього “вампіра”

В Італії археологи під час розкопок поблизу містечка Пьяцца-Армеріна на Сицилії виявили незвичайне поховання, в якому людина перебувала в положенні обличчям вниз.

Як повідомляє Live Science, вчені виявили свідчення стародавнього злочину. Скелет чоловіка було знайдено в неглибокій могилі. Загиблий був похований обличчям вниз. У похованні не було ритуальних предметів.

Встановлено, що на момент смерті чоловікові було від 30 до 40 років. Він жив в XI столітті і став жертвою вбивства. Хтось завдав йому кілька поранень гострим довгим клинком в грудну клітку.

Археологи кажуть, що подібний спосіб розправи характерний для Сицилії того часу, а поховання – ні. Використовуючи комп’ютерну томографію і тривимірні реконструкції, дослідники встановили, що чоловік не загинув у битві або бійці.

Мета вбивці полягала в тому, щоб “напасти на жертву дуже ефективним і швидким способом”. Крім того, нападник, ймовірно, дуже добре знав анатомію людини. Про це говорить характер поранень. Удари були нанесені точно в легені і серце. Також встановлено, що ноги жертви були зв’язані.

“Це перший і добре задокументований випадок подібного поховання на Сицилії, який є воістину дивним, – говорить археолог Роберто Міккіче з Університету Палермо. – Це поховання не відповідає жодним релігійним традиціям по орієнтації тіла в могилі”.

За його словами, подібні атипові могили, як правило, є наслідком забобони. Наприклад, обличчям вниз могли поховати людину, яку вважали вампіром – щоб він не повернувся з мертвих.