Астрономи відкрили новий найдальший об’єкт Сонячної системи

Астроном з Університету Карнегі Скотт Шеппард і його колеги виявили найдальший відомий на даний момент об’єкт Сонячної системи. Як повідомляє журнал Science, об’єкт отримав назву FarFarOut ( “Дуже-дуже далеко”).

Об’єкт розташовується в 170 разів дальше від Сонця, ніж Земля, або в 3,5 дальше Плутона. Якщо відкриття нового об’єкта підтвердиться, він поб’є рекорд відкриття, яке було зроблено цією ж командою в листопаді. Тоді вченим вдалося відкрити об’єкт, який розташовується в 120 разів далі від Сонця, ніж Земля. Його назвали Farout.

На даний момент дослідники не змогли визначити орбіту, по якій обертаються обидва об’єкти. Спостереження за ними можуть допомогти астрономам виявити гіпотетичну Дев’яту планету.

Раніше повідомлялося про те, що вчені відкрили екзопланету з орбітою, яка суперечить теоретичним моделям. Обертаючись навколо невеликої зірки, вона відхилена від площини обертання зірки на 76%. Планета має масу, близьку до маси Юпітера, але розташовується на набагато ближчій відстані до зірки.