Вчені створять чорні діри і доведуть існування альтернативного всесвіту

Чорна діра може бути порталом або частиною іншого світу, вважав за життя Стівен Хокінг, чию ідею вирішили перевірити.

Великий адронний коллайдер з моменту першого запуску посприяв відкриттю частки бозона Хіггса, і навіть дав вченим можливість зробити ряд відкриттів на атомному рівні. Незабаром людство зможе стати свідками чергового наукового прориву, так як вчені доведуть існування альтернативного світу.

Вчені з Європейської організації з ядерних досліджень працюють над тим, щоб люди змогли потрапити в новий вимір. Йдеться про альтернативний всесвіт, про який все рідше говорять вчені, і фантазують представники поп-культури.

Справа в тому, що недавно у Великому адронному колайдері дослідники встановили максимальні «атомні зіткнення». На основі останніх вчені хочуть створити мікро-чорні діри на Землі. Звучить це дуже фантастично, але з фізичної точки зору все трохи не так.

Якщо на Землі з’явиться чорна діра, то це не означає, що вона відразу ж засмокче в себе всю планету. Мова йде про об’єкт, з деякими властивостями чорної діри. Стівен Хокінг вважав, що потрапляння в неї не завжди означає смерть.

Альтернативні всесвіти, якщо розглядати їх з наукової точки зору, можуть бути місцями, де існують додаткові виміри. Прикладом може стати двовимірний аркуш паперу, з довжиною і шириною, який після вигину може бути в трьох осях, тобто в висоті. Альтернативний світ може бути в незвіданих вимірах, про які люди навіть не здогадуються.

За допомогою гравітації вчені спробують вплинути на інші всесвіти і створити міні-чорні діри. Їх створять у Великому адронному колайдері, і дослідники розрахують параметри, які повинні з’явитися в гравітаційній веселці. Якщо це трапиться, то це стане прямим доказом альтернативного всесвіту.