Людство безсиле: вчені оголосили невтішний вердикт для планети

Як би люди не намагалися, тепер нічого не врятує планету від хворобливого кінця. Вчені в один голос заявляють, що глобальний парник знищить Землю.

Дослідники з’ясували, що середня температура на Землі може вирости ще на 3-4 градуси, навіть якщо людство виконає Паризьку хартію з проблеми зміни клімату.

Температура перевищить середнє значення за останні 1,2 мільйона років. А зміни запустять інші необоротні процеси. Про це повідомляє журнал Proceedings of the National Academy of Sciences.

В даний час середня глобальна температура планети на один градус перевищує значення доіндустріального періоду (середини XIX століття). Паризька хартія, прийнята в 2015 році, передбачає, що обмеження викидів парникових газів зупинить зростання температури.

Сценарій “Землі-парника” загрожує руйнуванням більшій частині коралових рифів і їх екосистем, ризиком затоплення прибережних районів і несприятливими наслідками для сільського господарства у всьому світі. Поки не очевидно, чи буде потепління на два градуси, як це передбачає Паризька хартія, новою кліматичною рівновагою, в якій клімат залишатиметься стабільним, або ж таке зростання температури призведе до некерованих процесів зворотного зв’язку і подальшого потепління, кажуть науковці – за їхніми словами, цей ризик потрібно оцінити якомога швидше.