Вчені виявили нову планету для переселення людей: на ній є всі умови для життя

Вчені виявили нову планету для масового переселення людей, на якій є всі умови для життя.

Так, інженер NASA Джанель Уеллонс вважає, що якщо Земля стане непридатною, люди можуть заселити Титан, супутник Сатурна.

Тому, крім Місяця і Марса, людство могло б розглянути ще один гідний, на думку Уеллонса, варіант.

«У Титана щільна атмосфера, яка могла б захистити нас від космічної радіації. Вона настільки щільна, що ми могли б фактично прикріпити до рук крила і літати», – написала Уеллонс в Reddit.

Вона стверджує, що Титан є найбільшим супутником Сатурна. Однак співробітники Джанель стверджують, що існують деякі недоліки супутника, про які сама Джанель промовчала. Це всього один відсоток від того сонячного світла, яке отримує Земля, а також дикий холод: згідно з дослідженням NASA, найвища температура на поверхні супутника досягає лише мінус 180 градусів Цельсія. У свою чергу Уеллонс не вважає це проблемою.

« Якщо говорити про умови на поверхні – вони не такі жорсткі, як вам може здатися. Титан – єдине місце, крім Землі, де є рідини у вигляді озер і морів на поверхні. Ці рідини складаються з метану, але якщо мати правильне захисне спорядження, теоретично можна плавати без шкоди для здоров’я!», – зазначила вона.