У Мексиці під пірамідою Місяця виявили вхід в “потойбічний світ”

Археологи Національного інституту антропології та історії INAH припустили, що цей тунель символізує вхід в потойбічне життя.

Однією з головних і найстаріших будівель є піраміда Місяця. Вона була побудована між 200 і 450 роком н. е. Поряд з цією знаменитою пірамідою на території Теотіуакана є, як мінімум, ще десять пірамід, а також стародавні палаци і цитадель.

Для вчених ця піраміда асоціюється з Царством мертвих, так як тут знаходили численні останки і поховання. На верху піраміди розташований майданчик для ритуальних церемоній на честь Богині Води і Місяця. У 1980 році вчені виявили 12 людських тіл з деякими характерними знущаннями такими як: зв’язування рук і обезголовлення. За однією з версій, це були вороги стародавніх поселенців Теотіукана.

Дане місце досліджують безліч років і тільки в 2018 році натрапили на підземний тунель довжиною 15 метрів. Археологи ще не визначилися, для чого були створені ці лабіринти, але судячи з культури жителів Мезоамерики, припустили, що це вхід в «потойбічне життя».