NASA повідомило про неймовірну знахідку на полюсах Місяця

Вчені підтвердили наявність льодовиків на південному і північному полюсах Місяця. Тверду воду знайшли в найхолоднішому місці – в тіні кратерів. Вперше в історії досліджень Місяця, вчені знайшли свідчення води на її поверхні. Льодовики виявили в найхолодніших і темних місцях земного супутника – в тіні кратерів на південному і північному полюсах. У південній частині замерзла вода сконцентрована прямо в кратерах, в той час як на північному розкидана ширше, але з меншими покладами.

Дослідники з університету Гавайських островів, університету Брауна і Дослідницького центру NASA в Кремнієвій долині припускають, що льодовики можуть бути дуже рідкісними і залишилися з давніх часів. Відкриття стало можливим завдяки інструменту зіставлення мінералогії Місяця M3, який був запущений в 2008-му на кораблі Chandrayaan-1.

Апарат збирав дані про властивості речовин на поверхні Місяця і про способи поглинання ними інфрачервоного світла, що дозволило вченим розрізняти рідку воду, пар або лід. На полюсах, де знайшли воду, найтепліша температура становить -120 ° C, оскільки сонячне світло практично не досягає цих місць. При достатній кількості льоду на поверхні, вода може бути ресурсом для майбутніх експедицій або навіть колонізації Місяця.

загрузка...