Вчені виявили на Венері ознаки життя

Російські вчені з Новосибірського університету зробили сенсаційне відкриття в космосі, яке може змінити історію всесвіту.

Про це повідомляє прес-служба університету.

Так, групі вчених з Росії вдалося отримати унікальні знімки з поверхні Венери. Цінність їх полягає в тому, що крім різних геологічних порід на них розгледіли об’єкти, що нагадують за своєю формою скорпіона, ящірку і навіть гриб. Проаналізувавши кадри більш ретельно фахівці прийшли до висновку, що на Венері може існувати життя.

Дані фото були зроблені десятки років назад, в період з1975 по 1982 роки радянськими апаратами «Венера-9», «Венера-10», «Венера-13» і «Венера-14». Раніше зробити глибокий аналіз цих кадрів було складно, але сучасні технології дозволили здійснити це.

При цьому експерти переконані, що навіть якщо в подальшому теорія про існування життя на Венері підтвердиться, то потрібно бути готовим до того, що форма цього життя буде дуже відрізнятися від земної.

Справа в тому, що атмосфера планети дуже насичена азотом, який може бути основним компонентом мономерів для синтезу полімерів. Тому теоретично живі істоти можуть жити на Венері, але зовсім в інших умовах.

Планується, що на Венеру відправлять спеціальну міжнародну експедицію,яка і дозволить отримати більш точну картину щодо існування життя на Венері.

Найближчим часом Венеру вивчить американо-російська місія «Венера-Д», яка за допомогою апаратів має намір вивчити атмосферу планети і з’ясувати докладніше, чи є життя на цій планеті.