Пожирають плоть: в пляжних водах виявлені бактерії-монстри

Смертельно небезпечні бактерії, що викликають некротизуючий фасциит, можуть стрімко поширитися в пляжних водах завдяки потеплінню клімату. Про це пише Live Science.

Вчені Університету Купера в США вивчили кілька випадків важких бактеріальних інфекцій у відпочиваючих, які зазнали впливу води або морепродуктів з затоки Делавер на Атлантичному узбережжі США. З п’яти описаних випадків у трьох людина мала гепатит В або С, у одному – діабет.

Ці захворювання виявилися сприятливими для «пожираючого плоть» мікроорганізму Vibrio vulnificus. Таким чином, більше за інших схильні до ризику інфікування люди з хронічним захворюванням печінки та іншими станами, які послаблюють імунну систему.

Vibrio vulnificus мешкає у відносно теплих водах (вище 13 градусів Цельсія), тобто саме там, де найбільше відпочиваючих. Вчені бачать небезпеку її поширення в зв’язку глобальним потеплінням.

Фахівці попереджають, що зараження відбувається при вживанні забруднених морепродуктів або контакті морської води з раною. Все може обмежитися легким нездужанням, але в ряді випадків настає сепсис або поширене руйнування шкіри і фасції – оболонки зі сполучної тканини.