Вченим вдалося повністю зупинити старіння організму

Це вдалося фахівцям, що працюють в Університеті Міннесоти. Суміш двох сенолітиків здатна істотно уповільнити процес старіння клітин.

Вчені вважають, що вони виявили спосіб реального продовження життя. Принаймні, досліди, проведені на мишах, переконливо це показують.

Фахівці використовували протипухлинний препарат дазатініб в суміші з флаваноїдами кверцетином. Вони обидва відносяться до сенолітиків.

Попередньо деяким молодим мишам було трансплантоване невелику кількість старих клітин. Ті відразу ж стали демонструвати свою активність, викликаючи дисфункцію здорових тканин, в яких запускався прискорений процес старіння.

При цьому, він йшов тим швидше, чим більше жирів містилося в кормі у конкретного гризуна.

Після цього їм ввели новий препарат. Він показав ефективність у виборчому знищення клітин зі старечим фенотипом. Саме вони виділяли цікотіни, що викликають запальні процеси в здорових клітинах.

Результати виявилися цілком задовільними. Виживання мишей, заражених старими клітинами, збільшилася на 36%. У здорових гризунів ризик передчасної смертності знизився на 65%. Вченим вдалося повністю зупинити старіння організму, зробивши при цьому прорив в науці.

Вчені впевнені, вже в найближчому майбутньому сенолітики стануть ефективним засобом для продовження людського життя.