Знайдено сліди древньої цивілізації, що існувала ще задовго до пірамід

Єгипетські і французькі археологи виявили руїни давньоєгипетського села в дельті річки Ніл. Вік поселення сягає близько семи тисяч років, що робить його старшим за піраміди Гізи на 2500 років. Про це повідомляє видання Science Alert.

Місце розкопок розташовується в Телль ель-Самарі (Tell el-Samara) в 140 кілометрах на північ від Каїра. Дослідники знайшли сховища силосу, в яких збереглися залишки рослин і кістки тварин, а також глиняні посудини і кам’яні знаряддя праці. За словами вчених, знахідка дозволить більше дізнатися про доісторичне суспільство часів пізнього неоліту, яке виникоа за тисячі років до того, як перший правитель Єгипту Менес заснував першу династію фараонів і об’єднав ворогуючі царства Верхнього і Нижнього Єгипту.

Дослідники вважають, що жителі села практикували сільське господарство, але в той же час сильно залежали від дощу. Подальші дослідження поселення допоможуть дізнатися, як розвивалася система зрошуваного землеробства, яка практикувалася в дельті Нілу протягом тисяч років.