Вчені зробили дивовижне відкриття, яке стосується організму людини

Вчені встановили, що в тілі людини міститься близько 100 мільярдів нейронів – тому стає недивним, коли якась їх частина ховається від цікавого погляду дослідників. Однак не у випадку з вушними нейронами, які нещодавно були розширені до трьох нових груп завдяки старанням шведських дослідників в області мозку з Інституту Каролінська. Вони відкрили три нових підгрупи нейронів, які локалізуються в вушній раковині і в інших органах слуху – це відкриття потенційно дозволить поглибити розуміння того, як можна ефективно боротися з різними порушеннями слуху, наприклад, з дзвоном у вухах або з набряками.

Нервові клітини в вушній раковині відповідають за переклад звукових хвиль в електричні сигнали, які потім проходять через інші відділи слуху перш ніж дістатися до мозку – традиційно вважалося, що ці клітини поділяються на дві категорії під назвою тип 1 і тип 2, з яких перший тип здійснює більшість маніпуляцій зі слухом. Тепер же команда шведських вчених виявила, що тип 1 має додаткові нейрони, які були зібрані в три підгрупи. Кожна з цих підгруп відповідальна за поширення звукової хвилі і її конвертацію в окремі слухові канали – таким чином, кожні з трьох типів суб-нейронів відповідають за власний спосіб передачі звуку в мозок.

Вчені також зуміли скласти карту активності окремих нейронів в мозку, зв’язавши їх з роботою певних генів – знайшовши взаємозв’язок, вони почали більш детально вивчати цей механізм. Варто відзначити, що первісна теорія про те, що мозок обробляє відразу кілька слухових каналів і джерел, виявляється правдивою – проте ступінь цієї правдивості ще належить з’ясувати.

Варто зазначити, що кожна з виділених груп вушних нейронів також відповідає за певний тип і патерн звучання – наприклад, звук дружньої розмови обробляється зовсім по-іншому на відміну від гавкоту собаки, народжуючи таким чином певні слухові відмінності як для кожного вуха окремо, так і для кінцевої реакції в мозку. Звідси випливає ціла гілка нових досліджень, пов’язаних зі сприйняттям звуку у людей з різною будовою мозку – а точніше, з різними його особливостями.