Розумові здібності залежать від ваги людини – вчені

Вчені з Прінстонського університету (США) провели цікаве дослідження, яке було направлене на вивчення залежності ваги людини і його розумових здібностей. Отримані результати були опубліковані в спеціалізованому науковому журналі Science News.

Повідомляється, що учасниками експерименту були як миші, так і люди. Їх поділили на дві групи, перша з яких харчувалася висококалорійною їжею, а друга – строго по раціону, який не дозволяв збільшити вагу. Виявилося, що за три місяці представники першої групи додали до 40% від початкової ваги. Вчені також провели дослідження функціонування мозку учасників експерименту до його початку і після, виявилося, що у тих, хто додав у вазі, розумові здібності значно знизилися.

Також в клітинах мозку гризунів значно додалася кількість Мірогліо, які виконують захисну функцію. Саме вони не дають сигналам швидко проходити по нервових волокнах, а при сильному ожирінні, Мірогліо формують виступи на клітинній мембрані – дендритні шипи, які і формують зв’язки між нейронами. Такі зміни в мозку призводять до зменшення кількості нейронних ланцюжків, що і сприяє зниженню когнітивних функцій.

Таким чином, для активної роботи головного мозку необхідно стежити за своєю вагою.