Вчені: смерть – це лише ілюзія, створена нашою свідомістю

Професор з Університету Уейка Фореста і автор книги «Біоцентризм: життя і свідомість – ключі до розуміння всесвіту» Роберт Ланца – заявляє, що смерті, такої, як ми її сприймаємо, немає.

Наше самосвідомість після смерті зберігається ще деякий час у вигляді електричних імпульсів, що проходять через нейрони в корі головного мозку. Відповідно до теорії біоцентризму смерть є ілюзією, яку створює наша свідомість. Біоцентризм, нова наукова теорія Роберта Ланца, відрізняється від класичного біоцентризму тим, що в основі стоять не тільки інтереси живої природи, а й Всесвіту в цілому і керує всією цією системою людина.

За твердженням Роберта Ланца, це відчуття не зникає після смерті. Це твердження він засновує на законі збереження енергії, який говорить, що енергія ніколи не зникає, вона не може бути створена або знищена. Професор зробив припущення, що ця енергія здатна «перетікати» з одного світу в інший. Ланца розглядає експеримент, який був опублікований в журналі Science.

В цьому експерименті показано, що вчені можуть впливати на поведінку мікрочастинок в минулому часі. Це твердження є своєрідним продовженням експериментів, які доводять теорію квантової суперпозиції. Частинкам «довелося вирішити», як вести себе, коли по ним било світло. Вчені поперемінно вмикали світлорозділювач і могли не тільки вгадати поведінку фотонів, а й вплинути на «рішення» цих частинок.

Виходить, що спостерігач сам передбачив наперед подальшу реакцію фотона. І, отже, фотон в один і той же час виявився в двох різних місцях. У квантовій фізиці стверджується, що абсолютно неможливо передбачити деякі події. Замість цього є широкий спектр можливих траєкторій розвитку з різним ступенем ймовірності їх здійснення. З позиції існування «багатьох світів» (Multiverse) можна стверджувати, що кожна з цих можливих подій відповідає події, що відбувається в іншому Всесвіті.

Згідно з ідеєю про множинність Всесвітів, людину після смерті чекає «велика подорож» по нових рівнів існування. Так, померши в одному Всесвіті, свідомість людини відправляється в інший.