Компанія Apple розірвала контракти з деякими розробниками ігор для сервісу Apple Arcade, після того як вирішила, що у них не буде рівня «залученості», необхідного для збільшення кількості передплатників. Про це повідомляє видання Bloomberg.
Інсайдери стверджують, що Apple прагне залишити тільки ігрові тайтли, які «утримають гравців на гачку» і змусять оформити підписку після закінчення безкоштовного пробного періоду.
Бізнес-модель сервісу Apple Arcade заснована на тому, що передплатники отримують постійний доступ до якісних ігор без внутрішніх покупок і реклами. Дуже короткі або ігри, які не викликають у людей інтересу, можуть привести до втрати передплатників.
Нещодавно Apple запропонувала деяким колишнім передплатникам Apple Arcade ще один пробний місяць, виходячи з чого можна припустити, що сервіс не такий популярний, яким би хотіла бачити його компанія.