Apple звинуватила Facebook в бажанні «зібрати якомога більше даних» про користувачів

Минулого місяця коаліція з восьми цивільних і правозахисних організацій написала відкритого листа генеральному директору Apple Тіму Куку щодо рішення відкласти впровадження App Tracking Transparency — функції прозорості, яка дозволяє користувачам знати, коли їх дії хочуть відстежувати. Тепер Apple прокоментувала звинувачення.

У листі, відправленому в організацію Ranking Digital Rights, Джейн Хорват, старший директор з глобальної конфіденційності Apple, підкреслила, що компанія вважає, що конфіденційність є фундаментальним правом людини. Хорват заявила, що Apple відклала впровадження цієї функції, щоб дати розробникам більше часу на підготовку до змін.

У листі також зазначено, що функція ATT все ж з’явиться наступного року. Після цього розробники повинні будуть запитувати у користувачів дозволу на відстеження їх дій в додатках або на веб-сайтах.

«Ми розробили ATT з єдиної причини: тому що ми поділяємо ваші побоювання з приводу відстеження користувачів без їх згоди, а також об’єднання та перепродажу даних рекламними мережами і брокерами даних», — написано в листі.

Хорват додала, що ATT не перешкоджає рекламі, а скоріше заохочує ту, яка поважає конфіденційність:

«Реклама, яка поважає приватне життя, не тільки можлива, вона була стандартом до появи Інтернету. Деякі компанії, які вважали за краще б, щоб ATT ніколи не впроваджувалася, заявили, що ця політика однозначно обтяжує малий бізнес, обмежуючи можливості реклами. Але насправді нинішня гонка по збору даних в першу чергу приносить користь великим компаніям з великими наборами даних».

Хорват також розкритикувала Facebook, заявивши, що соціальна мережа «ясно дала зрозуміти», що вона хоче «зібрати якомога більше даних» про своїх користувачів.

«У Facebook і інших зовсім інший підхід до таргетингу. Вони не тільки дозволяють групувати користувачів в більш дрібні сегменти, але і використовують докладні дані про активність в Інтернеті для таргетингу. Керівники Facebook ясно дали зрозуміти, що мають намір зібрати якомога більше даних як для власних, так і для сторонніх продуктів».





ІНШІ НОВИНИ