Facebook хоче поліпшити роботу бізнесів у WhatsApp

Компанія Facebook повідомила про покупку американського CRM-стартапу Kustomer. Він допоможе вивести спілкування з клієнтами в WhatsApp і Messenger на новий рівень.

«Kustomer — омніканальна CRM-платформа, яка об’єднує спілкування з клієнтами з різних каналів на одному екрані. Це допомагає компаніям автоматизувати завдання, щоб їх співробітники могли оптимізувати час і якість взаємодії з клієнтами», — заявив віце-президент Facebook з реклами та бізнес-платформ Ден Леві.

Умови угоди не розголошуються, але джерела WSJ повідомляють, що Facebook заплатила за операцію купівлі-продажу близько 1 млрд доларів.

Рішення Kustomer допоможуть клієнтам Facebook обробляти запити клієнтів, що надходять через WhatsApp, Instagram і Facebook Messenger. Леві зазначив, що тільки 175 млн чоловік щодня спілкуються з компаніями в WhatsApp.

Kustomer був заснований в 2015 році. Серед клієнтів платформи — Ring, Glovo, Glossier, Sweetgreen і Rent the Runway. За даними PitchBook, минулого року в рамках раунду приватного фінансування стартап оцінили в 710 млн доларів.

ДЖЕРЕЛОwsj




ІНШІ НОВИНИ