Основи та розробка digital стратегії

Digital стратегія – це довгостроковий, заснований на поточній зовнішній ринковій ситуації і активності конкурентів, план маркетингових активностей в Діджитал середовищі, що включає в себе:

  • Аналіз ринку клієнта в digital-середовищі за розміром і часткою
  • Аналіз клієнтської подорожі і поведінки
  • Аналіз продукту і можливих маркетингових меседжів
  • Аналіз каналів донесення меседжів до споживачів
  • Аналіз необхідних ресурсів (бюджети, HR, KPI)
  • Аналіз фінансових показників (unit-економіка, конверсії воронок і ін.)

Стратегія може грунтуватися тільки на даних і результатах досліджень, а не на думці окремих експертів, тому успішна цифрова стратегія завжди будується на основі даних. Джерелами даних для побудови стратегії digital маркетингу можуть бути:

  • Дослідження обсягу ринку і частки основних гравців
  • Дослідження способів залучення трафіку конкурентів
  • Дослідження клієнтської подорожі в digital-каналах
  • Дослідження меседжів для різних груп цільової аудиторії
  • Дослідження воронок конверсії конкурентів

Для різних ринкових ситуацій і завдань маркетингу існує безліч видів діджитал стратегій, які агентства використовують в своїй роботі. Детальніше про це ви можете дізнатися на сайті https://iprospect.com.ua/marketing-strategy/. Наприклад, компанії часто виконують наступні завдання:

  • Інформування цільової аудиторії засобами digital-маркетингу про новий продукт і підвищення brand awareness, а також ємності самого ринку.
  • Утримання unit-економіки залучення клієнта (замовлення, ліда та ін.) В встановлених межах при масштабуванні попиту на ринку.
  • Підвищення економічної ефективності існуючої моделі залучення клієнтів в digital і поліпшення unit-економіки замовлення при бюджетуванні маркетингу.

Звичайно, digital стратегія – це частина загальної маркетингової стратегії розвитку компанії, оскільки діджитал сам по собі не може бути ізольований від загальної маркетингової бази, наприклад клієнтської подорожі в оффлайн-середовищі, варіантів комунікації цінності продукту, цінової політики та unit-економіки і іншого.

Основою розробки стратегії digital маркетингу є глибоке розуміння структури та цілей бізнесу клієнта, а також характеристик споживачів його товару або послуги.

В ході робіт над Діджитал-стратегією визначаються:

  • актуальний “біль” клієнтів для створення працюючих меседжів;
  • унікальні переваги продукту для комунікації зі споживачем;
  • демографічний і соціальний портрет цільової аудиторії продукту;
  • базові метрики для вимірювання ефективності та матриця KPI для проекту;
  • набір цифрових каналів для доставки меседжів споживачам;
  • тактики розміщень і біддінгу для оптимізації unit-економіки бізнесу;
  • інструменти аналізу ефективності та технології відстеження.




ІНШІ НОВИНИ