Google Chrome заборонив будь-які блокувальники реклами

Веб-браузер Google Chrome вийшов на ринок більш ніж 10 років тому, за які він став дуже популярним у всьому світі. В даний час дана програма представляє з себе найпоширеніший в світі браузер для відвідування веб-сайтів. Його успіх багато в чому пов’язаний з тим, що для даного ПЗ існують десятки тисяч різних розширень, які розширюють функціональні можливості. Так, наприклад, існує кілька десятків різних доповнень, які блокують рекламу, яка автоматично надходить з усіх веб-сайтів.

Втім, розробники браузера Google Chrome вважають, що розширень, які блокують рекламу, не повинно бути на ринку. Сьогодні, 30 травня 2019 року, відбувся реліз нової збірки відомого інтернет-оглядача, в якому використовується нова система розширень браузера під назвою Manifest V3. Вона забороняє використання більшості блокувальників реклами, тому вони, після встановленого апдейту, перестануть працювати. Сама Google стверджує, що вона просто захистила користувачів від витоків особистих даних.

Справа в тому, що перед відкриттям сторінки практично всі сервіси аналізують вміст сторінки, а в цей момент вони можуть красти цінні дані і передавати їх третім особам. Саме тому Google заборонила в Manifest V3 будь-які дії до того, як почне відображатися веб-сайт. Через це тепер сила-силенна блокувальників реклами не можуть працювати, так як їх неформально заблокували. Під роздачу потрапили такі популярні додатки, як Ghostery або uBlock Origin. Втім, два найвідоміших на ринку продовжують працювати.

Лідерами на ринку блокування реклами з веб-сайтів є AdBlock і AdBlock Plus, які продовжать працювати без будь-яких складнощів навіть після установки оновлення в Google Chrome. Вони використовують менш ефективні правила, але зате при цьому вони не аналізують вміст сторінки до її завантаження, що не дозволяє їм, в теорії, красти особисті дані користувачів. Сама компанія Google стверджує, що в Chrome вже вбудовані функції і можливості, призначені для блокування небажаного контенту на зразок зовсім нав’язливої ​​реклами. Також представник корпорації зауважив, що якби в мережі не було реклами, ресурсів з інформацією б не було, тому що вони перестали б приносити своїм творцям гроші.

Джерело





ІНШІ НОВИНИ