Види рекламних конструкцій в зовнішній рекламі

Зовнішня реклама є одним з найпоширеніших і традиційних видів поширення реклами. Її дуже часто називають «outdoor», що означає знаходження на відкритому повітрі. Тобто це та реклама, яка розташовується поза приміщенням, будівлею – на вулиці під відкритим небом.

Зовнішня реклама може бути декількох видів: текстова, графічна, ілюстрована і інша форма. Розміщується реклама на спеціальних тимчасових або стаціонарних конструкціях, які розташовуються на відкритій місцевості, на зовнішніх фасадах будівель і споруд, над проїжджою частиною або вулицею.

Особливості вибору зовнішньої реклами

Зовнішня реклама розрахована переважно на візуальне її сприйняття, що встановлюється на спеціальних конструкціях поза місцем продажу товару. Найпоширеніші види рекламних конструкцій в зовнішній рекламі – це рекламний щит (білборд), дахова установка, призматрон, відеоекран, роллерні дисплеї, скло, панель-кронштейни, рекламні козирки, дорожні покажчики, реклама на громадському транспорті, ліфтах, метро, ​​парковках і багато ін.

Різноманітність зовнішньої реклами:

  • Виконання великих плакатів в кольорі, що робить їх реалістичними.
  • Правильно вибране місце плакатів дозволяє зробити будь-яку рекламну компанію ефективною.
  • Завдяки великим розмірам вдається привернути увагу потенційних покупців.
  • Барвисті плакати відмінно закріплюються в пам’яті у людей.

Кожен рекламодавець при розміщенні зовнішньої реклами повинен визначитися з наступними питаннями:

  • вибір типу реклами;
  • розробка креативного дизайну;
  • вибір місця установки;
  • визначення розміру носія зовнішньої реклами (конструкції);
  • вибір часу і тривалості розміщення.

Зовнішня реклама ефективно впливає на споживача, коли він знаходяться на вулиці або дивиться з вікон транспорту. Якщо вона розміщується на щитах, то найсприятливіше місце її розміщення – це те, де автомобільний транспорт здійснює рух зі швидкістю нижче середньої, перед перехрестями, світлофорами або переходами.

Різні види рекламних конструкцій встановлюються і в місцях скупчення людей: на стоянках автомобілів, зупинках громадського транспорту, на стінах тунелів, торцевих стінах будинків, у готелів і т.п. Такі деталі обов’язково необхідно враховувати при розробці макета рекламної продукції.рукція поблизу будівель, місць скупчення людей або перехресть потоків транспорту. Це металева конструкція з бетонною основою і полями для розміщення рекламної інформації.

Надувна реклама. Складається вона з статичних або динамічних пневмоконструкций. Найпростішим і бюджетним варіантом даної конструкції для зовнішньої реклами є надувні фігури. Рекламні дирижаблі, надувні кульки, аеростати, батути – все це є запорукою успіху проведення різних рекламних акцій, святкових заходів або виставок.
Більш детально і багато нового про всі види рекламних конструкціях, які застосовуються в зовнішній рекламі, ви зможете дізнатися на щорічній міжнародній виставці «Реклама», яка буде проходити в центрі столиці, в ЦВК «Експоцентр».





ІНШІ НОВИНИ