Перш ніж зареєструвати профіль свого бренду в соціальній мережі, важливо розробити свою стратегію. Бажано мати маркетинговий план і чітко розуміти, що ви хочете робити і з ким ви хочете взаємодіяти. А бізнес портал Лакі Лайф чи інший ресурс допоможе вам досягти успіху.
Що потрібно зробити перед реєстрацією?
Перед створенням соціального облікового запису для бізнесу потрібно визначити:
- свою нішу;
- цільову аудиторію;
- асортимент;
- цілі (включаючи очікувану віддачу від інвестицій).
Щодо цільової аудиторії, з’ясуйте, хто ці люди та що їм потрібно. Подумайте, як можна покращити їхнє життя, роботу чи хобі та полегшити їхню діяльність. Цілі будуть залежати від вашої діяльності та амбіцій керівників компанії.
8 принципів безпеки в соціальних медіа
Все більше порталів дозволяють нам спілкуватися та обмінюватися інформацією один із одним. Однак наша діяльність також може спричинити нам багато проблем, тому пам’ятайте про відповідальне використання технологічних інновацій. Ось набір основних правил, які зроблять використання соціальних медіа безпечним.
1. Публікуйте відповідально
Все, що ви публікуєте на будь-якому ресурсі для громад, має бути з певним вмістом. Враховуйте, що теоретично з ним може ознайомитися будь-хто, навіть якщо це лише приватна інформація.
2. Пам’ятайте, що ви представляєте в інтернеті не тільки себе
Будь-яка ваша поведінка в інтернеті повинна відповідати стандартам, встановленим вашим роботодавцем. Можливо, компанія, для якої ви працюєте, навіть має керівництво чи кодекс поведінки в мережі – ви повинні прочитати їх.
3. Те, що виходить в інтернет, залишиться там назавжди
Пам’ятайте, що опублікувавши інформацію, ви, можливо, не зможете її видалити. Перш ніж публікувати фото чи відео, подумайте про реакцію, яку вона може викликати у вашому оточенні.
4. Дивіться, що ви пишете
Соціальні медіа все більше розмивають межі між приватним і професійним життям. Тож іноді неналежне фото чи коментар можна вважати розголошенням професійної таємниці. Тому будьте обережні, щоб не надто публічно розповідати про свою роботу.
5. Залиште контактну інформацію
Можливість зв’язатися з вами за допомогою інтернету дуже важлива. Сьогодні все більше і більше компаній встановлюють зв’язок із цільовою аудиторією за допомогою соціальних мереж. Однак не пропонуйте приватну контактну інформацію нікому, кого ви не знаєте добре в «реальному» житті.
6. Дотримуйтесь розсуду при плануванні подорожей
Інформація про ваші плани подорожей може бути дуже цікавою для всіляких аферистів, особливо якщо ви ведете бізнес. Є люди, які можуть лише чекати моменту, коли ви зникнете з країни. Не обговорюйте свої плани подорожей і не надавайте інформацію на веб-сайтах із планування відпусток, поки не завершите свою поїздку.
7. Подумайте, чи відповідати на повідомлення, якщо ви не знаєте відправника
Соціальні медіа не захищають від спаму, що дає зловмисним хакерам шанс діяти. Тому якщо ви отримуєте повідомлення від сумнівного профілю, – найбезпечніше, якщо ви просто ігноруєте його.
8. Не використовуйте однаковий пароль для всіх облікових записів
Використання одного пароля та логіна для всіх сайтів соціальних мереж може бути зручним, але небезпечним. У разі злому або крадіжки акаунта значно безпечніше використовувати інші входи та оригінальні паролі доступу.
Бажаємо, аби використання соціальної мережі допомогло зробити ваш бізнес ще успішнішим!