На етапі просування бренду, дуже важливо встановити довірчі відносини з потенційними клієнтами. Листівки або брошури, можливо і можуть впоратися з цим завданням, але не так ефективно, як невеликий презент.
В Європі промо-сувеніри в рекламних цілях використовують вже давно. Власники великих компаній дарують своїм співробітникам і партнерам по бізнесу подарунки, які несуть основну інформацію про підприємство (назва, логотип, контакти). Це автоматично підвищує рівень довіри і спонукає до співпраці. Замовити брендовану сувенірну продукцію в Україні можна на сайті https://brandme.in.ua/.
Сувенірна продукція – потужний рекламний інструмент, який викликає позитивні емоції і створює приємне враження про компанію.
У бізнесі, найчастіше, застосовують три категорії сувенірної продукції:
- Промо-сувеніри – продукція для масштабних рекламних акцій,
- Бізнес-сувеніри – подарунки постійним клієнтам і постачальникам;
- VIP сувеніри – ексклюзивні презенти для особливо важливих клієнтів і партнерів.
До першої групи належать канцелярське та комп’ютерне приладдя, магніти, посуд, текстиль – різні корисні речі і приємні дрібниці, які періодично використовуються вдома і на роботі. Сувенірна продукція, особливо якщо це ручка або блокнот, завжди знаходиться під рукою і на видному місці, відповідно і логотип вашої компанії теж. Наступного разу, при виборі товару або послуги, людина, швидше за все, віддасть перевагу саме вам. Хоча для цього, потрібно орієнтуватися на якість продукції і на цільову аудиторію.
Друга група включає в себе більш вишукану продукцію, що випускається лімітованим тиражем і спрямовану на партнерів по бізнесу, або учасників якого-небудь важливого заходу.
Третя група має на увазі незвичайні сувеніри у вигляді дорогих настільних приладів, шкіряних портфелів і папок, настінних годинників з фірмовим логотипом. Така продукція найчастіше буває ручної роботи і виконується в одному екземплярі.
Офісні сувеніри (ручки, кружки, папки, щоденники, візитниці) потрібно підбирати з точки зору зручності і надійності. Корпоративні ручки повинні бути середньої товщини, не надто важкими, щоб можна було писати ними м’яко і чітко. Горнятка – зручні, стійкі, середньої ваги. Бажано надати кілька варіантів продукції, щоб кожен міг вибрати на свій смак.
Сувенірну продукцію бажано виготовляти виходячи зі сфери діяльності фірми. Наприклад, архітектурне бюро може поширювати різні креслярські приналежності: автоматичні олівці, гумки, лінійки, ручки і т.д. Студіям веб-дизайну добре підійдуть USB-аксесуари, електронні візитки та CD-презентації, а туристичним фірмам – термокружки, пледи, парасолі, дорожні сумки і т.п.
Значно підвищить статус вашої компанії застосування інноваційних технологій. Для цього можна використовувати унікальні дизайнерські розробки і новинки ринку.
Сувенірна продукція ручної роботи
Якщо ви бажаєте здивувати своїх компаньйонів незвичайним подарунком – замовте виріб ручної роботи. Неповторний і оригінальний сувенір, зроблений вручну, подарує багато позитивних емоцій, а пам’ять про вас збережеться надовго. Це може бути скляна, керамічна або глиняна статуетка. Особливо добре фірмова символіка виглядає на ексклюзивних чашках, вазах, келихах і попільничках, але дарувати такі подарунки потрібно виходячи з особистих переваг людини. Також, якщо ви знаєте, що у вашого партнера є колекція кораблів, подаруйте йому ще один експонат – сувенірний корабель з логотипом компанії.
Пам’ятайте, подарунки люблять всі, навіть якщо це якась дрібниця. Частіше даруйте людям радість, і вони будуть повертатися до вас знову і знову!