Поліція в потягах, одностатеві купе чи кнопка виклику провідника: як можна забезпечити захист пасажирів

Наразі вгамовувати нападників – завдання начальника поїзда.

Після нападу на жінку у потязі і спроби її зґвалтувати, в Україні почали обговорювати, як все ж убезпечити пасажирів у поїзді від подібних нападів.

Хто повинен – опікуватися безпекою подорожувальників – і хто, в разі загрози має її відвернути – в сюжеті ТСН.

Нині за посадовою інструкцією вгамовувати нападників – завдання начальника потягу. Жодної охорони чи поліції немає.

Така людина не проходить жодного курсу з охорони, жодних методів боротьби у нього немає. Однак начальник поїзда запропонує нападнику ізолюватись. Такі випадки у них відпрацьовані і питань не було до цього часу.

Діставалось і залізничникам. Так, взимку четверо пасажирів побили 50-річного провідника потягу “Київ-Івано-Франківськ”, бо той зробив зауваження за куріння в тамбурі. “Укрзалізниця” ще тоді просила відновити поліцейський супровід у поїздах, які прямують на дальні дистанції. Його скасували ще десять років тому. Але чи повернуть – поки невідомо. Тривають перемовини з міністерством внутрішніх справ.

Після випадку у потязі Маріуполь – Київ залізничники замислились над поверненням одностатевих купе. Такі колись були, зокрема, у потягах сполученням “Київ –Донецьк”. Проте вони не користувались попитом, тож їх скасували. Наразі єдине, що обіцяють, проводити раптові перевірки свого персоналу щодо виконання службових обвоязків.

Нападник, яким виявився тричі судимий Віталій Рудько, нині у СІЗО. Проте з власних джерел ТСН стало відомо – у чоловіка є дві довідки про розлади психічного стану. Прокуратура клопотатиме про призначення додаткової психіатричної експертизи. Постраждала від нападу жінка, Анастасія Лугова, непокоїться, що це дасть змогу зловмиснику уникнути покарання.

“Потрібно рубити все, аби справу не закрили. З’явилося багато додаткової інформації, я потім повідомлю, дякую за підтримку”, – сказала вона.

Тим часом активісти реєструють електронну петицію на сайті президента України і вимагають повернути поліцію у потяги, а Анастасія додає – варто встановити ще й кнопку виклику провідника у кожне купе. Вона переконана, у ту ніч, вона б її урятувала.

За невиконання службових обовязків “Укрзалізниця” звільнила п’ятьох залізничників. Серед них заступник керівника депо, начальник потягу та провідниця. Провідниця не контролювала посадку, тому на станції Пятихатки зловмисник повз неї зайшов у вагон. Квитка у чоловіка не було, провідниця каже що не брала кошти за нього.

Джерело





ІНШІ НОВИНИ