Чи реально вступити на бюджет: в МОН озвучили цифри державного замовлення

У цьому році державне замовлення за освітнім ступенем «Бакалавр» складає 84,6 тис. місць.

У цьому році в Україні державне замовлення за освітнім ступенем «Бакалавр» складає 84,6 тис. місць (в тому числі за денною формою – 77,6 тис.), що на 5,9% більше, ніж у 2019 році. Крім того, за освітньою спеціальністю «Магістр» обсяг держзамовлення складає 6,04 тис. місць (магістри медичного, фармацевтичного, ветеринарного спрямування). Про це повідомили в пресслужбі Міністерства освіти і науки України (МОН).

Державне замовлення на підготовку бакалаврів у вишах, що належать до сфери управління МОН, збільшено зокрема на такі галузі технічного та освітнього профілю, як:

Інформаційні технології – на 39,9%;

Механічна інженерія – на 13,3%;

Електрична інженерія – на 11,6%;

Виробництво та технології – на 11,1%;

Гуманітарні науки – на 10,8%;

Хімічна та біоінженерія – на 10,0%;

Електроніка та телекомунікації – на 10,0%;

Аграрні науки та продовольство – на 9,1%;

Математика та статистика – на 8,8%.

Водночас зменшено обсяг державного замовлення для бакалаврів на ті спеціальності, кількість випускників яких на ринку праці відчутно переважає потребу. Зокрема це:

Сфера обслуговування – на 47,4%;

Журналістика – на 30,3%;

Управління та адміністрування – на 24,0%;

Право – на 17,6%;

Соціальні та поведінкові науки – на 11,6%;

Міжнародні відносини – на 6,3%.

Обсяг держзамовлення за освітнім ступенем «Магістр» на основі бакалавра становить у 2020 році 45 тис. місць.

“Держзамовлення на магістрів на основі ОС бакалавра цього року менше від минулого, що пов’язано зі зменшенням обсягу випуску бакалаврів, але потрібно віддати належне керівництву МОН, яке змогло відстояти збільшення таких місць у порівнянні з проєктними цифрами постанови”, – зазначив Олег Шаров.

Цього року на аспірантуру та докторантуру державне замовлення складає 4 288 та 431 місць відповідно.

Загалом же держава виділила кошти на підготовку 176,5 тис. фахівців, наукових та науково-педагогічних кадрів у закладах вищої освіти та наукових установах.

Джерело





ІНШІ НОВИНИ