Частка Samsung на ринку досягла історичного мінімуму через китайців

Хто є лідером світового ринку OLED-дисплеїв з моменту його заснування? Звичайно ж, це Samsung Display, дочірня компанія південнокорейського гіганта Samsung. Але останнім часом його частка на ринку OLED-панелей стрімко скорочується під натиском конкурентів. Про це свідчать дані аналітиків, які говорять про те, що ринкова частка Samsung досягла історичного мінімуму.

Якщо раніше Samsung контролювала більш ніж 90% світового ринку OLED-панелей, то тепер її частка скоротилася до 69,5%. У кількісному вираженні за звітний період Samsung поставила 101 млн дисплеїв на органічних світлодіодах, що на 20% менше, ніж кварталом раніше. Аналітики стверджують, що свою роль у зменшенні частки Samsung на ринку зіграли такі компанії родом з Китаю, як BOE, Visionox, TCL China Star Optoelectronics і Tianma Microelectronics, які освоїли виробництво OLED-панелей і тепер постачають свою продукцію великим брендам таким як Xiaomi, Oppo, Vivo, realme, iQOO та інших. Загальна частка китайських виробників на ринку OLED-дисплеїв досягла 24,2% проти 15,6% кварталом раніше.

Лідером серед китайських виробників дисплеїв є компанія BOE, відвантаживши у минулому кварталі 14,28 млн панелей, що на 36% більше в порівнянні з попереднім кварталом. Друге місце займає компанія Visionox з поставками на рівні 9,8 млн.

Відзначимо, що поставки OLED-панелей демонструють впевнене зростання завдяки збільшенню попиту з боку виробників смартфонів. Компанії все частіше віддають перевагу екранам на органічних світлодіодах, відмовляючись від використання LCD-панелей. Це, втім, зрозуміло, з огляду на те, що у OLED-панелей є безліч переваг перед іншими типами екранів, в тому числі висока яскравість і контрастність, глибокий чорний колір і низький рівень енергоспоживання. А Samsung Display не тільки постачає OLED-панелі своїм партнерам, в тому числі Apple для iPhone і Apple Watch, але й використовує їх в своїх пристроях.





ІНШІ НОВИНИ