Ще до презентації iPhone 13 опитування аналітичної компанії SellCell показало, що тільки 10% користувачів гаджетів Apple планували придбати новий телефон. Тепер, через кілька тижнів після його випуску, новий звіт показує, що покупці не в захваті від серії iPhone 13.
Опитування, проведене SellCell серед 5000 користувачів iPhone з США, показує, що інтерес покупців до нових смартфонів Apple впав на 20%. Близько 64,1% респондентів заявили, що iPhone 13 «не дуже» або «зовсім не цікаві», 21,5% «трохи зацікавлені» новинками, а 14,4% «захоплені» модельним рядом смартфонів Apple 2021 року.
При цьому 76,8% упевнені відповіли, що не стануть купувати iPhone 13, і тільки 23,2% збираються придбати новинки. Одним з основних нововведень, які штовхають людей на покупку нового iPhone, є дисплей ProMotion з частотою 120 Гц (34,1%) і більш тривалий час автономної роботи (25,3%). Серед відразливих від оновлення факторів аналітики виділили відсутність Touch ID (29,3%) і нормальну роботу їхніх нинішніх гаджетів (12,1%).