Головна ціль будь-якого бізнесу – прибуток. Отримати його можна двома способами: перепродувати продукти інших виробників чи запустити власну торгову марку. Другий привабливіший, оскільки виключає з ланцюжка будь-яких посередників.
Раніше зареєструвати власний бренд було достатньо складно через бюрократичні процедури. Спростити всі етапи допоможе компания “Океан вкуса”. На сайті https://privat-label.com.ua/ua розписані нюанси співпраці. Тут же можна замовити попередню консультацію щодо процедури та приблизну вартість готового проекту.
Кому вигідно зареєструвати власний бренд
Власники продуктових магазинів легко витіснять інших виробників товарами власної торгової марки. Це вигідно з кількох причин:
- Більший прибуток шляхом виключення посередників з процесу закупівлі.
- Вигідніші ціни, котрі приваблюють додаткових покупців.
- Впізнаваність бренду магазину у зв’язку з власними торговими марками.
- Поліпшення лояльності клієнтів. Їм здається, що товар створено спеціально для покупців з урахуванням потреб та пропозицій.
Заклади мереж HoReCa також виграють чимало від запуску власної продукції. Всі гості будуть відчувати себе особливими, бо спеціально для них створені продукти під унікальними брендами.
Зробити подібні мрії власників бізнесу реальними не складно. Процес займе від 45 днів від моменту обговорення ідеї до отримання першої партії товару.
Як запустити власну торгову марку
Для початку важливо визначити, який різновид продуктів слід випускати. Вибір залежить від специфіки магазину. Це можуть бути товари загального вжитку, як то спеції чи макарони, або продукти спеціального харчування. Для великих мереж є сенс запускати одразу кілька різновидів. Маленькому бізнесу для старту достатньо однієї категорії.
Далі компанія “Океан вкуса” бере на себе всю паперову тяганину. Один проект веде близько 10 спеціалістів. Вони реєструють торгову марку, створюють та затверджують у відповідних органах рецептуру, запускають виробництво відповідно до державних та санітарних вимог. Сюди ж входить підбір тари та дизайн унікального пакування. Спеціалісти навіть дають поради стосовно маркетингових стратегій.
Після замовлення створення власної торгової марки клієнти беруть участь в обговоренні важливих питань. Але вони зовсім не займаються рутинними процесами. За це відповідає команда “Океан вкуса”. Замовник отримує готовий до продажу продукт унікального бренду.