“Не обдуриш – не продаси!” Це правило все ще діє і нерідко маркетологи лукавлять чи перебільшують значення якихось функцій. Вони йдуть на різні хитрощі, щоб продати споживачам свій товар. За заняттям кидати пилюку в очі помічена і Xiaomi. Піарники компанії підставили її, компанію спіймали за руку за порушення закону про рекламу КНР.
Китайські засоби масової інформації повідомили, що Пекінське бюро з нагляду за ринком міста Хаднянь оштрафувало Xiaomi на суму приблизно в $12 630. Приводом до цього послужила реклама про Xiaomi Mi Band 5, що вводить в оману. Зокрема, на сторінці, присвяченій фітнес-браслету, компанія опублікувала, що пропонує підтримку функції моніторингу сну протягом 24 годин. Насправді вона не працює у цілодобовому режимі.
Функція в Xiaomi Mi Band 5 працює у двох фазах: запис сну вночі та моніторинг уривкового сну. Але, якщо сон вночі триватиме менше години, то смарт-браслет не вестиме запис сну. Якщо говорити про режим моніторингу уривкового сну, то він записує лише сон протягом дня тривалістю не менше 20 хвилин.
Виходить, що Xiaomi Mi Band 5 не працює у цілодобовому режимі. Фітнес-браслет не забезпечує безперервного моніторингу сну протягом 24 годин. Правда, не можна сказати про те, що для багатьох такий недолік виявиться критичним.
Нагадаємо, що наприкінці минулого року Xiaomi вже була оштрафована за хибну рекламу Redmi K30 5G. Компанія вказала, що смартфон оснащений AMOLED-екраном, тоді як насправді має LCD-дисплей.