Як обігріти автотранспортний засіб в холоди?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Коли приходить осінь багато автовласників починають замислюватися про якісне обігріві салону машини і двигуна, для того щоб він швидко заводився навіть в сильні морози. В даний час сучасний ринок може запропонувати автономні автомобільні опалювачі різних типів, які допоможуть навіть при мінусових температурах максимально швидко обігріти будь-який автотранспортний засіб.

Види сучасних автомобільних опалювачів

· Повітряні опалювачі призначені для обігріву салону машини, так як він може тривалий час підтримувати необхідну температуру навіть при вимкненому двигуні.

· Рідкі пристрої є універсальними, так як можуть працювати від бензину, газу або дизельного палива. Даний обігрівач забезпечує передпусковий обігрів мотора, а потім і обігрів салону.

· Бандажні опалювачі (https://ua.starter.ms/otopiteli) в основному використовуються на дизельних автомобілях, так як вони можуть протягом 5 хвилин розігріти паливний фільтр, перешкоджаючи утворенню парафінів.

· Проточні обігрівачі також служать для монтажу в дизельних машинах, так як запобігають процесу парафінізаціі пального в вузлових місцях трубопроводу. Дані пристрої включаються автоматично, як тільки температура пального на вході в обігрівач опускається нижче позначки + 5°С.

· Електричні обігрівача є найбільш простими й економічними пристроями, так як вони не тільки здійснюють передпусковий обігрів двигуна, але і максимально ефективно опалюють салон автомобіля.

Особливості турбін і їх відмінності

За своїми конструктивними особливостями всі турбіни (https://ua.starter.ms/turbiny) схожі між собою, але в залежності від виробника вони мають і суттєві відмінності. Звичайний агрегат включає в себе турбіну і компресор. Відпрацьований газ, який проходить через турбіну обертає ротор, що знаходиться в корпусі пристрою. Дане обертання далі передається до другої частини агрегату – компресора, який забезпечує надходження повітря в мотор. Це відбувається так само як і робота турбіни, але тільки в сторону до силового агрегату.

Чим сильніше тиск в системі, тим більший об’єм повітря потрапляє в мотор. Не можна весь час підвищувати тиск в силовому агрегаті, так як турбіна почне перегріватися, виникне зворотний тиск, і корпус пристрою може просто луснути. Також в результаті цього швидко прийдуть в непридатність підшипники, потече мастило і навіть може вийти з ладу сам двигун. Саме тому тиск необхідно збільшувати тільки відповідно до зазначених норм, значення яких варіюються від 8 до 14 psi в залежності від типу пристрою.

Сьогодні турбокомпресор можна відремонтувати на СТО або в спеціалізованому центрі, який має необхідне обладнання для діагностики пристрою і якісні запасні частини. Але в найбільш складних ситуаціях потрібно дорогий ремонт, який зможе не виправдатися, тому вигідніше буде купити новий агрегат.





ІНШІ НОВИНИ