Електронний майданчик Prozorro – прозорі публічні закупівлі

Поширена проблема, яка є практично в кожній країні, – корупція, що виникає під час проведення торгів. Щоб змінити ситуацію, в Україні запустили спеціальні електронні майданчики прозоро, призначені для виконання державних закупівель.

Основні напрямки та принципи роботи Prozorro

Перед тим як скористатися майданчиком, слід вивчити детальніше його головні особливості.

Замовник, який користується послугами даного майданчика, самостійно визначає відповідний спосіб співробітництва. Для цього їм розглядається якість, обсяг та вартість послуг, що надаються. За допомогою спеціальних опцій можна залучити потенційних інвесторів та ділових партнерів. Адже надійність платформи – запорука довірливих та вигідних відносин у сфері державних та публічних закупівель.

Оскільки громадськість отримує доступ до всіх тендерів, до основної інформації про них, підвищується ефективність протидії корупціонерам і підприємцям, які не бажають працювати чесно. Цьому сприяють і спеціальні опції, функціональні можливості, з якими можна детально ознайомитися на офіційному порталі https://zakupki.com.ua/.

Унікальність сервісу Prozorro полягає в тому, що до його складу входить безліч майданчиків. Це дозволяє державним та приватним компаніям пропонувати продукцію або послуги на декількох електронних майданчиках одночасно. Ті дані, які надходять до основної бази, в автоматичному режимі будуть поширені на основних майданчиках. Такий підхід сприяє охопленню великої кількості потенційних клієнтів.

Основні переваги електронного майданчика Prozorro

Використання системи вигідно, як для постачальників, так і для замовників.

Замовники можуть розраховувати на:

• поступове збільшення чисельності постачальників якісних товарів та затребуваних послуг;
• чесні торги;
• зниження всіх витрат, пов’язаних із організацією процесу;
• прозорість.

Постачальники можуть розраховувати на отримання таких переваг:

1. збільшення прибутку і натомість зниження майбутніх витрат;
2. постійний моніторинг усіх актуальних на даний момент тендерів;
3. отримання доступу до основної інформації.

Загальна, як для постачальників, так і для замовників перевага – це прозорість проведення торгів. Це сприяє мінімізації порушень, пов’язаних з проведенням торгів.

Доступні функціональні можливості

Компанії, що беруть участь у торгах, отримують доступ до таких опцій:

• прогнози, що дозволяють відстежити зростання цін у майбутніх громадських торгах;
• перевірка замовників, що сприяє зниженню всіх майбутніх ризиків;
• отримання консультації та додаткової інформації у будь-який зручний час.

Щоб отримати доступ до майданчика і взяти участь у торгах, що проводяться, слід спочатку зареєструвати особистий кабінет. Для цього слід заповнити анкету, ввести контактні дані та додаткову інформацію. На цьому ж етапі визначається, чи компанія продаватиме товари або ж купуватиме їх.

В окремому розділі є інформація про основні правила, умови прийняття участі в електронних торгах. Подібний підхід позбавить юридичну особу від додаткових витрат коштів і часу.





ІНШІ НОВИНИ