Інтерактив у рекламі – це коли споживач бере у ній пряму участь, і від його кроків залежить розвиток подій. Це абсолютно новий підхід у сфері просування: реклама не тільки показує унікальні споживчі властивості товару, а й залучає у процес вибору. Часто її пов’язують з діджитал, проте такий діалог добре себе проявив у рекламі в метро Києва, де спостерігається пересиченість стандартним підходом, побудованим на монолозі рекламодавця.
Найпростішим представником інтерактивних медіа у метро є інфостійки. На них не тільки виводиться яскраве відео або банер, але й у форматі діалогу відображається інформація про місцезнаходження, доносячи до споживача близькість до об’єкта, що рекламується, якщо мова про локальну кампанію.
Ефект присутності у рекламі
Але суттєвішим є не конкретне обладнання із сенсорним екраном та зв’язком, а технології. На сьогоднішній день вони досягли такого рівня, що достатньо навести камеру смартфона на об’єкт, що цікавить, і за мить отримати інформацію про нього на екрані. Доповнена реальність – мега потенціал для комунікації брендів та споживачів. Так, наприклад, пасажири метро можуть направити мобільний на картинку шафи-купе, що рекламується, і побачити, як вона буде виглядати в інтер’єрі вагону.
Все більше компаній впроваджують доповнену реальність у ігри та конкурси зі споживачами. Так найбільша мережа фастфуду запропонувала зловити на екрані в метро і сфотографувати напій, що рухається впереміш з іншими об’єктами. Далі фото безкоштовно обміняти на реальну чашку кави або інші плюшки з рекламного набору.
Полюють на пасажирів метро й автовиробники, пропонуючи у спеціальному додатку через мітки доповненої реальності, завантажити віртуальне авто, зробити з ним селфі та отримати цінний подарунок. Якщо потрапиш до перших.
Соціальний діалог
Ще одним прикладом інтерактиву в метро є соціальний проект центру «Happy Paw» та рітейлера «Фокстрот», де потрібно було зафільмувати вагон метро з кішками та собаками з притулків, розмістити фото-відео в соцмережах із заданими хештегами і за це мати можливість виграти смартфон. Шерити контент про бездомних тварин на масову аудиторію – класна ініціатива, що дозволяє знайти будинок для котиків та собачок.
Проривні ідеї
Резюмуючи вищезазначене, інтерактивна складова в рекламі виводить компанії на новий рівень комунікації зі споживачем, де він уже не глядач, а при зацікавленості – ініціативний учасник: може обирати розвиток сюжету, брати участь у конкурсах, вгадувати загадки. Глибока залученість споживача до продукту прискорює його запам’ятовування. Плюс, інтеактив сам по собі не передбачає аж таких масштабних витрат – все спирається на ідею розробника реклами.