У книзі розміщені логотипи виробника води та «найпопулярнішої кав’ярні» Львова
У мережі помітили приховану рекламу популярної марки води та львівської кав’ярні виявили в підручнику з української мови для 3 класу.
Про це написав у Facebook користувачі Євген Лобанов.
Він зазначив, що в підручнику розміщено логотип «Львівської копальні кави», яку назвали найпопулярнішою кав’ярнею у Львові. Також розворот 1/3 сторінки займає етикетка мінеральної води «Моршинська».
«Тільки мені здається, що реклама «Моршинської» у підручнику української мови 3 класу – це ну ні в які рамки…», – написав Лобанов.
Користувачі соцмережі здебільшого обурилися тим, що прихована реклама присутня в підручниках для дітей. Щоправда, знайшлися і ті, хто не побачив у згадуванні популярних брендів нічого поганого.