Пасажир “Укрзалізниці” поскаржився на жахливий сервіс у вагонах, хоча його квиток коштував немалі гроші – як пише чоловік, 25 євро.
Про це він написав відгук у Facebook і прикріпив фотографію.
На знімку видно, що видана пасажиру постільна білизна вся в плямах і має неприємний вигляд.
За словами українця, він подорожував у фірмовому поїзді сполученням Львів – Київ.
“Шановний Ivan Yuryk (СЕО компанії), бажаю Вам та всьому начальству “Укрзалізниці” таку чисту постіль додому. Ну і, звичайно ж, також зашморгану спальню”, – написав він.
Служба підтримки “Укрзалізниці” відреагувала на скаргу й вибачилася перед пасажиром за незручності.
Чоловіка попросили надати додаткову інформацію про його подорож, щоб розібратися в ситуації та забезпечити зворотний зв’язок.
Нагадаємо, у грудні 2021 року “Укрзалізниця” оновила харчування у поїздах та пустила у продаж нові ланчбокси з трьома варіантами меню:
- м’ясне;
- дитяче;
- вегетаріанське.
Ціна одного обіду – 150 грн, незалежно від типу вибраного боксу. Купити такий перекус можна у самому поїзді або купуючи квиток онлайн через чат-бот “Укрзалізниці”.