Ремонт вітрового скла – коли потрібно звертатися до фахівця?

Якщо під час придорожньої перевірки працівник помітить, що лобове скло автомобіля зламане чи подряпане, на водія можуть накласти штраф. Цей вид пошкоджень здатен негативно впливати на видимість, а отже – загрожувати безпеці людей, які подорожують на транспорті, та інших учасників дорожнього руху. Тоді потрібно буде купити скло до автомобіля – нове та якісне.

Що робити, коли в автомобілі виникає такий тип дефектів, спричинений, наприклад, ударом каменя з-під коліс? Рішення не завжди має бути тотальною заміною. Наприклад, можна спробувати відремонтувати чи склеїти скло. Але якщо все ж потрібно буде придбати нове, найкращі пропозиції чекають вас на сайті: https://www.luckyglass.com.ua/.

Типи автовікон

Автомобілі мають два типи скла: загартоване чи склеєне. Перше з них – це тверді скляні вікна з різним ступенем твердості. Якщо зламати їх, вони розпадаються на численні невеликі шматочки. Таке скло застосовують насамперед у бічних вікнах.

Склеєне скло складається із зовнішньої та внутрішньої панелі, між ними є прозора плівка. Ціле – з’єднане з бутиловим каучуком. Завдяки цьому типу скла вони більш стійкі до зламів. Якщо їх вдарити твердим предметом, вони пошкодяться лише в деяких місцях, але не втратять прозорості та захисних якостей. Застосовується найчастіше на передніх і задніх вікнах.

Якими можуть бути пошкодження скла та що з ними робити?

Із плином років вікна автомобілів (особливо передні) зазвичай пошкоджуються на зовнішній поверхні. Найчастіше – внаслідок склоочисників або коли ми часто пересуваємося в запилених умовах. Якщо у вас на лобовому склі з’явиться тріщина, вона збільшуватиметься протягом подоланих кілометрів. Тому це необхідно виправити якнайшвидше.

Що стосується такого типу пошкодження, не варто відразу приймати рішення про заміну всього скла. Можна використати механічне полірування. Воно відбувається за допомогою полірувальника, гліколю чи пасти, розведеної водою.

Однак коли вікно автомобіля пошкоджено механічно, наприклад, у результаті удару каміння, необхідні інші дії. Дефекти мають форму тріщин із променями, подряпин або западин. Навіть незначні пошкодження такого типу можуть спричинити труднощі для водія. Дефекти розсіюють промені світла, а отже – засліплюють водія.

Також слід пам’ятати, що транспортний засіб із пошкодженим вітровим склом не пройде технічний огляд. У разі перевірки ви можете ризикувати тим, що автомобіль виявлять непрацездатним – і вас зобов’яжуть замінити лобове скло. Звичайно, після заміни знадобиться новий технічний огляд, а вже потім можна буде відновити свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.

Також слід пам’ятати, що як тільки ми помічаємо тріщину чи інший дефект лобового скла, потрібно захистити пошкоджене місце, а потім якомога швидше звернутися до фахівця. Це можна зробити, наприклад, заклеївши пошкодження з обох сторін скотчем. Завдяки цьому забруднення не повинно потрапляти в дефект, що перешкоджає подальшому виправленню.

Спеціалізований ремонт лобового скла

Незначне пошкодження поверхні не повинно означати заміну всього скла. Ремонт може не проводитися в таких випадках:

  • Тріщина закінчується на краю скла чи під пломбою.

  • Пошкодження розташоване прямо перед очима водія. Навіть після ремонту в місці, де він проводився, можуть з’явитися сліди, які перешкоджають водінню.

  • Ремонт не має особливого сенсу в разі більшої шкоди на одному склі. Також слід пам’ятати, що йому піддається лише зовнішня частина скла.

Ремонт буде доречний у ситуації з порівняно невеликими пошкодженнями – діаметром до максимум 25 мм, приблизно розміром невеликої монети. У спеціалізованій компанії можна виправити дефект із невеликими фінансовими витратами.





ІНШІ НОВИНИ